˝اشباح˝ در روزهای پایانی فیلمبرداری/ امیر حسین قاسمی صداگذاری فیلم مهرجویی‌

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

آخرین خبر از فیلم داریوش مهرجویی؛

تازه‌ترین فیلم داریوش مهرجویی روزهای پایانی فیلمبرداری‌اش را سپری می‌کند و فیلم هم اکنون در حال صداگذاری است.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ روزهای پایانی آخرین فیلم داریوش مهرجویی در محمد شهر کرج ادامه دارد و گروه در حال فیلمبرداری می باشند. نسخه اولیه و خامی از فیلم “اشباح” به دفتر جشنواره ارائه شده است و حسن حسندوست تدوین این فیلم را به طور همزمان انجام می‌دهد.

آخرین خبر از پروژه “اشباح” مهرجویی حاکی از این است که امیرحسین قاسمی در استودیو “مون” مشغول صداگذاری و تدوین صدای آخرین ساخته داریوش مهرجویی است تا این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کند.

همایون ارشادی آخرین بازیگری بوده است که جلوی دوربین داریوش مهرجویی رفته است.

شنیده‌ها حاکی از این است که هیات انتخاب سی و دومین جشنواره فیلم فجر نظر مثبتی به نسخه اولیه فیلم داریوش مهرجویی داشته‌اند.

مهتاب کرامتی، امیرعلی دانایی، مهدی سلطانی، حسن معحونی، ملیکا شریفی‌نیا، هنگامه حمید‌زاده بازیگران اصلی آخرین ساخته داریوش مهرجویی می باشند و او را در این فیلم همراهی می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: تیمسار سلیمانی که درگیر مسائل حاد زندگی است با همسر خود دچار مشکلات عجیبی می‌شود. سارا در کشاکش زندگی پرتلاطم خود با تیمسار، به فکر رهانیدن خود از زندگی است و در تقابل عشق و عقل که در قاموس مقررات جاری او نمی‌گنجد. دایی‌بابا وکیل خانواده در تلاش آرام کردن اوضاع است و از سوی دیگر معمار برای اهداف خود شرایط سختی را برای ناجی خانم و دخترش به وجود آورده است. مازیار نیز پس از آمدن به ایران درام‌های تازه‌ای را رقم می‌زند و اهالی خانواده چون شبح‌های سرگردان به دنبال خلوت‌های زندگی خود می‌گردند.

محمود کلاری مدیر فیلمبرداری، نظام کیایی صدابردار، داریوش مهرجویی کارگردان، تهیه‌کننده و طراح هنری، مهین نویدی طراح چهره پردازی، امیرحسین قدسی طراح صحنه، وحید محمدی فر طراح لباس، رضا سخائی برنامه ریز و دستیار کارگردان، حنیف سروری دستیار کارگردان از جمله عوامل این اثر سینمایی می باشند.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.