˝اشباح˝ و ˝حق سکوت˝ را بر پرده سینما گلشن بجنورد می نشاند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

روز نهم اکران های فجر در خراسان شمالی؛

دو فیلم ˝اشباح˝ و ˝حق سکوت˝ عصر امروز و همزمان با نهمین روز از اکران های فجر در خراسان شمالی برای علاقمندان به روی پرده می رود.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از  کمیته اطلاع رسانی بخش استانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در خراسان شمالی؛دو فیلم “اشباح” و “حق سکوت ” از سری اکران های فجر در شهرستان ها، عصر امروز یک شنبه؛ ۲۷ بهمن ماه جاری برای سینما دوستان در سینما گلشن بجنورد به نمایش در می آید.

بر اساس جدول زمانبندی اکران فیلم های فجر در این استان، بعد از ظهر امروز ابتدا “اشباح” به کارگردانی داریوش مهرجویی کارگردان نامی و مطرح سینمای ایران در سانس اول، ساعت ۱۴ برای علاقمندان به روی پرده می رود و در سانس سوم، ساعت ۱۸ نیز مجدد و برای بار دوم اکران می گردد.

همچنین فیلم “حق سکوت ” به کارگردانی محمد هادی نائیجی نیز در دو نوبت ساعت ۱۶ و ساعت ۲۰ بر روی پرده سینما گلشن بجنورد می رود.

مهتاب کرامتی، حسن معجونی، مهدی سلطانی، ملیکا شریفی نیا، هنگامه حمیدزاده، امیرعلی دانایی، احمد یاوری شاد، همایون ارشادی، سروش خوبرو برای داریوش مهرجویی در فیلم اشباح بازی می کنند.

همچنین در فیلم سینمایی “حق سکوت” حسام محمودی ، شیرین اسماعیلی، باقر سروش و… به ایفای نقش می‌پردازند و از دیگر عوامل این فیلم نیز می‌توان به مرتضی هدائی به عنوان مدیر فیلمبرداری، سعید بجنوردی: صدابردار ، بازیگردان: محسن قرائی، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، طراح لباس و صحنه: مهدی موسوی، مدیر تولید محمد رضا منصوری، اشاره کرد.

گفتنی است در مدت ۸روز قبل، ۱۶ فیلم حاضر در سی و دومین جشنواره فیلم فجر، با ۳۲ نوبت برای مخاطبان سینما در بجنورد اکران و همه سانس ها با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد.

یادآوری می گردد؛ اکران فیلم های فجر در خراسان شمالی تا ۲۸ بهمن ماه جاری هر روز با نمایش ۲ فیلم و هر کدام ۲سانس اکران، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.