˝افرای ژاپنی˝ به نیاوران می‌رود/˝در مه بخوان˝ رادی بر روی صحنه

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

کارگردان نمایش ˝خداحافظی نکن˝ گفت: نمایش ˝افرای ژاپنی˝ را که قرار بود نیمه اول امسال در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه ببریم اسفندماه در همین سالن اجرا کنیم.

مسعود طیبی کارگردان تئاتر در گفتگو با ممتاز نیوز بیان کرد: در تلاش هستیم نمایش “افرای ژاپنی” را که قرار بود نیمه اول امسال در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه ببریم اسفندماه در همین سالن اجرا کنیم.

طیبی ادامه داد: “افرای ژاپنی” نوشته مسعود هاشمی‌نژاد، اقتباسی از متن “سه روایت از زندگی” یاسمینا رضا است در این اثر حضور نگار عابدی و مارال فرجاد قطعی است پیش از این قرار بود کامران تفتی نیز در اثر ایفای نقش کند که نیما رئیسی جایگزین او شد.

این کارگردان تئاتر دربارهٔ انگیزه اجرای این اثر گفت: این نمایش موضوعی اجتماعی دارد و به مشکلات اجتماعی و عدم ارتباط انسان‌ها در دنیای مدرن می‌پردازد، همخوانی این اثر با ساختار جامعه امروز و عدم ارتباط بین خانواده‌های تازه سبب انتخاب این متن برای اجرا شد.

طیبی همچنین خبر از اجرای متنی از زنده یاد اکبر رادی داد و گفت: قصد دارم نمایش “در مه بخوان” نوشته اکبر رادی را در مجموعه تئاترشهر اجرا کنم.

وی عنوان کرد: این متن را برای اجرا در سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر ارائه دادم که رد شد و به من گفته شد این نمایش مطابق با سیاست‌های جشنواره نیست، شما که می‌تئانید اجرای عموم روید دیگر نیازی به اجرا در جشنواره ندارید.

قرار بود این نمایش با حضور فریدون محرابی، حسام منظور، روح‌الله کمانی، سام کبودوند، امیر کربلایی، بهروز کاظمی، محمد ‌الله‌دادی، علیرضا مهران، الهه شه‌پرست و امیررضا وزیری اجرا شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.