˝الهه˝ تئاتر ایران امروز به روی صحنه می‌رود

۳۰م دیماه ،

نمایش ˝الهه˝ به کارگردانی جلال خباز امروز ۷ بهمن در خانه نمایش در بخش تئاتر ایران به روی صحنه می‌رود.

جلال خباز در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: نمایش “الهه” که در بخش تئاتر ایران جشنواره به روی صحنه می‌رود قصه دختری را روایت می‌کند که با دو دست در هند به دنیا می‌آید پدر و مادر او قصد زنده به گور کردنش را دارند اما بعدها همین دختر “الهه” هند می‌شود.

وی در رابطه با انگیزه پرداختن به این موضوع بیان کرد: خبری مشابه با این موضوع را چندین سال پیش در روزنامه خواندم وفکر کردم که سوژه‌ای ناب برای پرداختن به مسائل مقدس مآبی است، پیشنهاد را با سیروس همتی در میان گذاشتم و در نهایت متن “الهه” نوشته شد.

خباز در رابطه با ویژگی‌های جشنواره امسال بیان کرد: مهمترین ویژگی‌ جشنواره امسال فرصت دادن به جوان‌ها است و این کار سبب کشف استعدادهای تازهی می‌شود.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: نبود سالن مولوی در جشنواره امسال اتفاق خوبی نبود، اجرای نمایش ما در خانه نمایش است که چون این سالن برای نمایش ما مناسب نیست طراحی صحنه‌ام را نمی‌توانم اجرا کنم زیرا شکل هندسی میزانسن‌ها با این سالن مطابق نیست.

در نمایش “الهه” روح الله کمانی، رحمان حقیقی، عصمت رضا پور، حسین میرزائیان، آزیتا ستوده، امیر رونقی، سعید بحرالعلومی ایفای نقش می‌کنند.

“الهه” به کارگردانی جلال خباز امروز ۷ بهمن در دو نوبت ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ در خانه نمایش به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.