˝اندر هدایت نسل جوان˝ نمایش نامه‌خوانی و نقد می‌شود

در نهمین نشست ˝صحنه کاغذی˝

نمایش نامه ˝اندر هدایت نسل جوان˝نوشته جلال تهرانی روزیکشنبه ۳۰ مهر ساعت ۱۸در سلسله نشست های تخصصی ˝صحنه کاغذی˝ بررسی می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، نمایش نامه “اندر هدایت نسل جوان”نوشته جلال تهرانی روزیکشنبه ۳۰ مهر ساعت ۱۸در سلسله نشست های تخصصی “صحنه کاغذی” فرهنگسرای فردوس که به معرفی،نقد و بررسی کتاب های منتشر شده ی تئاتری یک سال اخیر می پردازد نمایش نامه خوانی، نقد و بررسی می شود.

نهمین نشست “صحنه کاغذی” یکشنبه ۳۰مهرساعت ۱۸ پس از خوانش نمایش نامه “اندر هدایت نسل جوان” با حضور جلال تهرانی(نمایش نامه نویس و کارگردان)،رامتین شهبازی (منتقد و پژوهشگر تئاتر) و بهزاد صدیقی(نمایش نامه نویس ،منتقد و پژوهشگر تئاتر) نقد و بررسی خواهد شد.

بر اساس این گزارش ،نمایش نامه “اندر هدایت نسل جوان” در مجموعه نمایش نامه نوستالژی از سوی انتشارات مکتب تهران در ۷۸ صفحه قطع رقعی در سال ۹۰ به چاپ رسیده است.

نهمین نشست “صحنه کاغذی” یکشنبه۳۰ مهر ساعت۱۸ در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود و عموم علاقه مندان می توانند با مراجعه به فلکه دوم صادقیه ، بلوار فردوس ، بعد از چهارراه مخابرات در آن شرکت کنند.

گفتنی است، پیش از این نمایش نامه های افسانه پادشاه و ریا ضیدان نوشته نغمه ثمینی،زندگی یک رویاست نوشته مهدی میر باقری، روزهایی که به یادت گذشت نوشته سعید شاپوری ،باصحرا بخوان،بی صدا نوشته دکتر چیستا یثربی و… در نشست های «صحنه ی کاغذی» نمایش نامه خوانی،معرفی و نقد و برسی شده اند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.