˝ایده˝ علی تفرشی روانه بازار موسیقی می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم تازه علی تفرشی با عنوان ˝ایده˝ اواسط تابستان روانه بازار موسیقی می‌شود.

علی تفرشی، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: آلبوم “ایده” که در مراحل نهایی قرار دارد اواسط تابستان روانه بازار موسیقی می‌شود.

این خواننده در ادامه بیان کرد: فضای این اثر موسیقایی تلفیقی است و بیشتر از اشعار کهن از جمله اشعار سعدی، مولانا، عطار، هوشنگ ابتهاج استفاده شده است. همچنین این آلبوم شامل ۹ قطعه است که تمامی قطعات به صورت آکوستیک ضبط شده و از هفته قبل خواندن اشعار و ضبط آن ها آغاز شده است.

تفرشی خاطرنشان کرد: این اثر به همراه گروه “ایده” ضبط شده است. این گروه را از سال ۱۳۸۷ تاسیس کردم که توانستیم در بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر مقام اول را کسب کنیم. در نتیجه از همان سال دغدغه این گروه را دارم و دوست دارم گروه “ایده” را به سرانجام و موفقیت برسانم.

علی تفرشی در ادامه تاکید کرد: این اثر اولین آلبوم گروه “ایده” است که در تولید آن از بهترین نوازندگان استفاده کردم زیرا دوست داشتم اثری با کیفیت را روانه بازار موسیقی کنم که امیدوارم در این زمینه موفق شده باشم.

این خواننده افزود: آهنگسازی و تنظیم قطعات توسط خودم انجام شده است. سال‌ها بر روی این آلبوم کار کردم در نتیجه عجله‌ای برای انتشار یافتن آن ندارم و زمانی که تمامی کارها با موفقیت به پایان رسید این آلبوم را منتشر می‌کنم.

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.