˝بذار یه امشب بگذره˝ اثری واقع‌گرا در جشنواره تئاتر مقاومت

فروردین ۱۴۰۳

بازیگر و کارگردان تئاتر از ایفای نقش در نمایش ˝بذار یه امشب بگذره˝ در جشنواره تئاتر مقاومت خبر داد.

سروش طاهری در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: در ماه‌های اخیر بیشتر درگیر پروژه مجموعه تلویزیونی “معمای شاه” اثر محمدرضا ورزی بودم و کمتر فرصت تولید نمایش داشتم.

کارگردان “خون و ماتیک” و برگزیده جشنواره تئاتر ماه ادامه داد: اما در روزهای اخیر مشغول تولید تئاتری هستیم با عنوان “بذار یه امشب بگذره” و قرار است آن را در جشنواره تئاتر مقاومت به صحنه بیاوریم.

طاهری دربارهٔ نقش خود در این اثر گفت: مجتبی نام شخصیتی است که من در این نمایش بازی می‌کنم و در اصل فرزند ناتنی خانواده‌ای است که مادر در حال احتضار، ساعات پایانی عمر خود را سپری می‌کند که شخصیت نسبتاً منفی دارد و خواستار مشخص شدن وضعیت خود و تکلیف انحصار وراثت خانواده است.

این بازیگر بیان کرد: این در حالیست که مجتبی برادر دوقلویی دارد که مدتها پیش در دفاع مقدس به شهادت رسیده است و شخصیت مغایر با مجتبی دارد و در اصل داستان این نمایش تقابل این دو شخصیت است که در صورت شبیه هم بوده و در سیرت نقطه مقابل یکدیگر می باشند. این نمایش در اصل در بستر اجتماعی به یکی از تبعات ناشی از جنگ و دفاع مقدس می‌پردازد که رویارویی ارزش‌ها و زشتی‌هاست.

یادآور می‌شود، چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت به دبیری حسین مسافرآستانه شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.