˝بر من حکومت کن˝ در فرهنگ سرای سرو نقد می گردد

فیلم سینمایی˝ بر من حکومت کن˝ ساخته مایک بیندر در دومین نشست از سلسله برنامه های˝سینما، جامعه˝ در فرهنگ سرای سرو نقد و بررسی می گردد.

به گزارش هنرآنلاین، این برنامه پنج شنبه، ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۶ در سالن آمفی تئاتر فرهنگ سرای سرو برگزار می گردد و در آن ابتدا فیلم سینمایی” بر من حکومت کن” ساخته مایک بیندر نمایش و سپس توسط یکی از منتقد سینما و کارشناس برنامه نقد و بررسی می گردد.
“بر من حکومت کن” داستان دکتر دندانپزشک در ظاهر موفقی است که از داخل دچار بحران روحی است تا اینکه با چارلی فینمن ، دوستی قدیمی اش برخورد می کند. چارلی نیز خانواده اش را در اتفاق ۱۱ سپتامبر از دست داده و حالا تبدیل به یک خیابان گرد نیمه دیوانه شده است.
این فیلم با اینکه با پس زمینه حوادث تروریستی یازدهم سپتامبر ساخته شده، به دنبال پیام های سیاسی نیست و صرفاً دربارهٔ بحران روحی مردی است که خانواده اش را از دست داده است.
“بر من حکومت کن” را مایک بیندر در سال ۲۰۰۷ ساخته است و بازیگرانی چون آدام سندلر, دان چیدل, جیدا پینک اسمیت, لیو تایلر در آن ایفای نقش می کنند.
“سینما،جامعه” عنوان سلسله جلساتی است که در فرهنگ سرای سرو برگزار می گردد و در آن قرار است فیلمهای مهم سینمای ایران و جهان نمایش،تحلیل، نقد و بررسی شوند. در اولین نشست این برنامه که ۲۸ دی ماه برگزار شد فیلم سینمایی ” پنهان” به کارگردانی میشایل هانکه نمایش، نقد و برررسی شد.
شهروندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به فرهنگ سرای سرو واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از بوستان ساعی، کوچه ساعی یکم مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۸۶۲۷۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.