˝به‌خاطرپونه˝ از فیلم‌های مهم سینمای اجتماعی است

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

بابائیان در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

داریوش بابائیان تهیه کننده سینما؛ معتقد است که فیلم به خاطر پونه به سبب مضمونی که دارد می‌تواند در جذب مخاطب موفق باشد.

بابائیان در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین دربارهٔ استقبال مردم از فیلم به خاطر پونه گفت: فیلم دو روز است که روی پرده رفته و با استقبال خوبی مواجه شده است.

بابائیان ادامه داد: فیلم “به خاطر پونه” با توجه به جنس و مضمون فیلم و سوژه ای که دست مایه قرار داده یک فیلم اجتماعی موفق است. به خاطر پونه قابل رقابت با فیلم هایی همانند هیس دخترها فریاد نمی زنند و دهلیز است.یکی از فیلم های مهم سینمای اجتماعی در سینمای ایران است. این فیلم از لحاظ مضمون و محتوا با مخاطبان ارتباط برقرار خواهد کرد.

بابائیان در خصوص فعالیت های آینده موسسه شکوفا فیلم گفت: در حال حاضر مشغول پیش تولید فیلمی برای صدا و سیما هستیم که درآینده ای نزدیک جزئیات بیشتری را در اختیار رسانه ها قرار می دهم.

“به خاطرپونه” در بخش خارج از مسابقه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر روی پرده و با استقبال مخاطبان روبرو شد. این فیلم از صبح چهارشنبه ۲۷ شهریئر به اکران سینماهای تهران و شهرستان ها درآمده است.

فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، ترلان پروانه، علی افشین راد، محمد ساربان، محمد کارت، نیره فراهانی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: فیلم داستان زوجی به نام مجید و پونه را روایت می‌کند که زندگی‌شان به سبب اختلافات فرهنگی دستخوش اتفاقاتی می‌شود.

 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.