˝بوی باران˝ به شهرک غزالی می‌رسد

با بازی کامبیز دیرباز

۵۰ درصد از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی ˝بوی باران˝ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین تبریزی توسط رضا شیخی به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران،‌ حسین تبریزی با اعلام این خبر گفت: اکنون در بیمارستانی در کرج مشغول تصویربرداری بخش‌های باقیمانده سریال هستیم؛ بیشتر بازیگران سریال مثل کامبیز دیرباز،‌ فریبا کوثری، مونا فرجاد، ‌میرطاهر مظلومی، ‌مینا جعفرزاده، آتش تقی‌پور در این اپیزود حضور دارند.

به گفته‌ی این تهیه‌کننده در این اپیزود کامبیز دیرباز از آسایشگاه به بیمارستان منتقل می‌شود و این آغاز ماجراهای “بوی باران” است.

این تهیه‌کننده افزود: کار تصویربرداری تا شنبه هفته آینده در کرج انجام می‌گیرد،‌ سپس برای ادامه کار به شهرک سینمایی دفاع مقدس نقل مکان خواهیم کرد.

“بوی باران” کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو سیماست، در این سریال که برای پخش در شب‌های قدر تهیه می‌شود کامبیز دیرباز،‌ فریبا کوثری،‌ نیلوفر شهیدی،‌ مونا فرجاد، لاله صبوری،‌ رابعه اسکویی، ‌میرطاهر مظلومی،‌ مینا جعفر زاده، آتش تقی‌پور، رامسین کبریتی،‌ زهرا سعیدی،‌ افشین اخلاقی، رحیم نوروزی و پژمان بازغی ایفای نقش می‌کنند.

این مجموعه تلویزیونی دربارهٔ جانبازی است که ۲۷ سال پیش حافظه‌اش را از دست داده و در یک آسایشگاه بستری است. او دچار سکته قلبی می‌شود و به بیمارستانی که مهیا جاوید رزیدنت آن است منتقل می گردد و این آغاز ماجراست.

انتهای پیام/ 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.