˝بچه‌های جسور˝ مهرماه اکران می‌شود/ بچه‌ها کلاه‌قرمزی نمی‌خواهند

سیفی به خبرگزاری هنر ایران خبر داد

کارگردان و تهیه کننده ˝بچه های جسور˝ از اکران این فیلم در فصل بازگشایی مدارس خبر داد.

“بچه های جسور” در جشنواره بین الملل بیست و ششم فیلم کودک و نوجوان به نمایش در آمده است. کارگردان “بچه های جسور” در خصوص اکران این فیلم به خبرنگار هنرآنلاین گفت: برای اکران فیلم در مهر ماه برنامه ریزی کرده ایم و فیلم احتمالا تا ۱۰ یا ۱۵ مهرماه به نمایش عمومی در می آید.

سیفی در خصوص مناسب بودن زمان اکران افزود: مهر ماه زمان مناسبی برای اکران نیست،اما به این جهت که بچه های مدرسه را در این فصل می توان به دیدن فیلم دعوت کرد و مدارس زنگ های هنری را می توانند در سینما سپری کنند ، این زمان برای اکران بهتر است.

او در ادامه توضیح داد: خانواده ها در مهر ماه بسیار کم به سینما می روند ، خصوصا اگر قرار باشد بچه هایشان را برای دیدن فیلمی به سینما ببرند.

کارگردان “بچه های جسور” در خصوص ویژگی فیلمش گفت: این فیلم برای بچه هاست شاید بزرگترها برای پیدا کردن کودکی شان به کلاه قرمزی پناه ببرند اما بچه ها کلاه قرمزی نمی خواهند ،فیلمی می خواهند برا ی خودشان .”بچه های جسور ” برای بچه هاست.
این کارگردان در مورد فروش این فیلم ابراز کرد: دیده شدن فیلم برایم مهم تر از فروشش است .دوست دارم فیلمم را ببینند و فضای خوبی برای فیلم ایجاد شود که این فقط با مدیریت مدیران اتفاق می افتد لذا باید فضای مناسبی برای فیلم ایجاد شود.

فیلم بچه‌های جسور در ژانر کودک ساخته شده و داستان آن روایتی بین واقعیت و رویای دو کودک است که یک سفر تخیلی را در دنیای واقعی انجام می‌دهند. «مسیح سیفی»، «یعقوب نفقان» و « جعفر نوری» بازیگران اصلی این فیلم می باشند.

 پایان پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.