˝بینوایان˝ گریه ستاره هالیوود را درآورد

۶ م دیماه ،

˝آن هاتاوی˝، بازیگر شناخته شده و مشهور سینما که این روز‌ها فیلم سینمایی ˝بینوایان˝ به کارگردانی ˝تام هوپر˝ را روی پرده سینما‌ها دارد، گفته که پس از دیدن بازی خودش در این فیلم نتوانسته جلوی گریه‌اش را بگیرد.

به گزارش هنرآنلاین، “هاتاوی”، در فیلم موزیکال “بینوایان” ایفاگر نقش مادر کوزت (فانتین) است، با بیان اینکه برای گرفتن این نقش تلاش بسیاری کرده و به سختی توانسته تام هوپر را متقاعد کند که او را برای بازی در این فیلم بپذیرد، افزوده: کاراکتری که بازی کردم به قدری درمانده و بیچاره است که من تلاش کردم تا بسیار خودم را با آن درگیر نکنم.

بنابر این گزارش، “هاتاوی” در ادامه اضافه کرده: این فیلم از آن دست کارهایی بود که تمایل داشتم تجربه حضور در آن را به هر ترتیب داشته باشم و امروز از اینکه تمام تلاشم را انجام دادم بسیار خرسندم، چراکه کمتر نقشی وجود دارد که مدت‌ها بعد از اینکه از بازی در آن می‌گذرد بتواند شما تحت تاثیر قرار بدهد اما من هنوز تحت تاثیر این نقش و شخصیت فانتین هستم.

فیلمنامه “بینوایان” را “ویلیام نیکلسون” بر اساس یک نمایش موزیکال به رشته تحریر درآورده و ستارگانی همچون؛ “راسل کرو”، “هیو جکمن” در کنار “آن هاتاوی” در آن ایفای نقش کردند.

در فیلم “بینوایان” به کارگردانی “تام هوپیر” که بر اساس رمان معروف ویکتور هوگو، “هیو جکمن” در نقش ژان والژان، “آن هاتاوی” در نقش مادر کوزت، “راسل کرو” در نقش بازرس ژاور و “آماندا سایفرید” و “ایزابل آلن” در نقش کوزت (دوران کودکی و جوانی) ایفای نقش کردند.

همچنین سایر بازیگران این فیلم موزیکال “آرون توویت”، “سامانتا بارکز”، “هلنا بونهام کارتر”، “ادی ردماین”، “ساشا بارون کوهن” می باشند.


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.