˝بیچاره مکبث˝ روی صحنه تماشاخانه ایرانشهر

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝بیچاره مکبث˝ به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی از ۳ آذر در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

 به گزارش هنرآنلاین به نقل از تماشاخانه ایرانشهر ، پیام عزیزی کارگردان نمایش «بیچاره مکبث» که قرار است اجرای آن از ۳ آذر در تماشاخانه ایرانشهر آغاز شود، گفت: ما از سال قبل پیگیر اجرای این نمایش در تماشاخانه ایرانشهر بودیم و با توجه به استقبال بسیار خوبی که از نمایش «بیچاره مکبث» در تئاتر شهر شد، امیدوارم بتوانیم در ایرانشهر هم میزبان مخاطبان و علاقمندان به این نمایش باشیم.

وی دربارهٔ تکنیک اجرای این نمایش عنوان کرد: سعی کردیم در این نمایش شکل تازهی از اجرا را به مخاطبان ارائه بدهیم، در اجرا هم از پارچه استفاده کردیم که برگرفته از پرده خوانی و بسیاری از تکنیک های نمایش ایرانی است.

کارگردان نمایش «بیچاره مکبث» در خصوص تغییرات دکور و صحنه برای اجرا در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر، گفت: با توجه به اندازه و فضای سالن همیشه بعد از تغییر سالن، به ناچار تغییراتی نیز در طراحی صحنه صورت می گیرد، اما پایه اصلی کار تغییر نمی کند. در ایرانشهر سالن بزرگتر است و ما می توانیم ایده هایمان را بهتر عملی کنیم، چون کارگاه نمایش بسیار کوچکتر بود.

نمایش «بیچاره مکبث» پیش از این در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته بود و با استقبال بسیاز بسیار تماشاگران مواجه شد.


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.