˝تاریکی نیمه شب˝ بیگلو بهترین فیلم ۲۰۱۲

۲۷م آذر ،

از سوی انجمن منتقدان فیلم آفریقا- آمریکا

فیلم سینمایی ˝تاریکی نیمه شب˝ ساخته ˝کاترین بیگلو˝ از سوی انجمن منتقدین فیلم آفریقا- آمریکا به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۲ میلادی شناخته شد.

به گزارش هنرآنلاین، فیلم “تاریکی نیمه شب” که دربارهٔ‌ زندگی و مرگ اسامه بن‌لادن است، پیش از این جایزه‌هایس همچون؛ بهترین فیلم انجمن منتقدین فیلم نیویورک،‌ انجمن ملی منتقدین فیلم و نامزدی جوایز «گلدن گلوب را نیز از آن خود کرده است.

همچنین “بن افلک” برای ساخت فیلم “آرگو” لقب بهترین کارگردان و “دنزل واشنگتن” نیز جایزه‌ بهترین بازیگر مرد را برای فیلم “پرواز” به خود اختصاص دادند.

“سارا فیلد” برای فیلم “لینکلن” بهترین بازیگر زن نقش مکمل شناخته شد و جایزه‌ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نیز به “نیت پارکر” برای فیلم “دلال” رسید.

به نوشته ورایتی، فیلم “دست نیافتنی‌ها” از فرانسه جایزه‌ بهترین فیلم خارجی سال را کسب کرد و بازیگر نقش اول “چارپایان حیات‌وحش جنوب” عنوان بهترین نو بازیگر را به دست آورد.

انجمن منتقدین آفریقا آمریکا عنوان بهترین انیمیشن سال را به “ظهور نگهبانان” دادند و جایزه‌ بخش بهترین مستند نیز به طور مشترک به “خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنم” و “versailles73” تعلق گرفت.

گفتنی است، مراسم اهداء جوایز برندگان انجمن منتقدان فیلم آفریقا – آمریکا در روز ۸ ماه فوریه (۲۰ بهمن ماه) برگزار می‌شود.
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.