˝تنیده در رگ رؤیا˝؛ روایتی متفاوت از زندگی انسان امروز

۲۱اردیبهشت،

دومین نمایشگاه انفرادی مصطفی اکبری با عنوان ˝تنیده در رگ رؤیا˝ با اجرای گروه موسیقی پالیز،ساعت ۱۶ روز ۲۳ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.

به گزارش هنرآنلاین؛ دومین نمایشگاه انفرادی مصطفی اکبری با عنوان “تنیده در رگ رؤیا” با اجرای گروه موسیقی پالیز، در فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.

مصطفی اکبری، فارغ‌التحصیل رشته برق است و نقاشی را به‌صورت خودآموخته ، ازکودکی آغاز کرده است؛ در پی اسقبال نشریه شاهد از آثاری که در ۱۲سالگی خلق کرده بود، اوبه صورت جدی به کاریکاتور و تصویرسازی علاقه‌مند شد. در
نوجوانی مجسمه سازی با گچ را بصورت تجربی آغاز کرد و با ساخت مجسمه از صورت آدم‌ها، به تکنیک‌ها و دریافت‌هایی از نقاشی و طراحی رسید و از آنها برای کار در نقاشی استفاده کرد.

وی پس از طراحی و نقاشی به‌صورت رئال،به مکتب‌های امپرسیونیسم و اکسپرسیونیسم روی آورده است.

رگ‌های بدن و تشبیه آن به خط سرنوشت، ایده‌ای بوده است که از آن برای خلق مجموعه “تنیده در رگ رؤیا” استفاده شده است؛ رگ‌هایی که مسیل زندگی می باشند، رؤیاهای جاری در رگ‌ها.

این مجموعه شامل ۳۷ اثر پرتره است که با ترکیب چند تکنیک و نقطه‌گذاری رنگ بر روی کاغذ انبه نقاشی شده است. اکبری به‌دلیل علاقه شخصی به مضامین و موضوعات داخلی انسان امروز، این مجموعه را یکی از بزرگترین اتفاقات زندگی خویش می‌داند.

“تنیده در رگ رؤیا”، روایت انسان‌هایی با دردها، نگاه‌ها و تأمل‌هایشان در زندگی امروز است؛ روایت کودکانی که با سرطان روزهایشان را سپری می‌کنند.

این نمایشگاه از ۲۳ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در گالری شماره ۱ فرهنگسرای ارسباران دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۳ تا ۲۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱ به فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، خیابان جلفا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۳۲/۳۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.