˝ثور: جهان تاریک˝ پاییز آینده روی پرده نقره‌ای می‌رود+ آنونس

۰۸اردیبهشت،

کمپانی مارول فیلم اکشن فانتزی و ماجراجویانه سه‌بعدی ˝ثور: جهان تاریک˝ را با کارگردانی آلن تیلور، روز ۸ماه نوامبر ۲۰۲۴ میلادی (۱۷ آبان ماه) روانه پرده‌های سینماهای جهان می‌کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، آلن تیلور قسمت تازه فیلم اکشن و پر هزینه ثور را با فیلمنامه‌ای که دان پین بر اساس داستانی به قلم کریستوفر یاست نوشته، به صورت سه بعدی جلوی دوربین برده است.

در خلاصه داستان ثور: جهان تاریک آمده: پس از داستان‌های‌ ثور در قسمت اول و “انتقامجویان” وقت آن رسیده ثور به سرزمین خودش بازگشته و نظم و امنیت را دوباره برقرار کند اما در اثر یک اشتباه، یک نژاد باستانی بنام Malekith از سرزمین‌های تاریکی برمی‌خیزند. این‌بار در برابر دشمنی می‌ایستند که حتی اودین و آزگارد هم توان مقابله با آنان را ندارند و ثور باید از تمام توان و قدرتش استفاده کند ولی برای این کار باید همه چیزش را قربانی این کار کند که…

تام هیدلستون، ناتالی پورتمن، کات دنینگز، ری استیونسون، زکری لوی، کریستوفر اکلستون، ادریس آلبا، کریس ادوود، جیمی الکساندر، کلیو راسل، رنه روسو و سر آنتونی هاپکینز بازیگران فیلم اکشن فانتزی و ماجراجویانه سه‌بعدی “ثور: جهان تاریک” می باشند.

آنونس “ثور: جهان تاریک” را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.