˝حاج کاظم˝ مخاطبان خود را به سینما می کشد

گفتگوی هنر آنلاین با مسعود نجفی˝مستند ساز˝

مسعود نجفی فیلمساز معتقد است فیلم تازهش ˝حاج کاظم˝ مخاطبان خودش را به سینما می کشاند و می تواند نظر کسانی که به آژانس شیشه ای علاقه مندند را جلب کند.

مسعود نجفی مستند سازو کارگردان در گفت و گو با هنرآنلاین،  دربارهٔ مضمون فیلمش “حاج کاظم” گفت: فیلم من به موضوع فیلم آژانس شیشه ای می پردازد که بعد از گذشت ۱۵سال به واقعیت تبدیل شده و در واقعیت اتفاق می افتد .
این مستند ساز دربارهٔ رویکرد ساخت”حاج کاظم” گفت: این فیلم یک مستند خبری است و با رویکرد خلق حقیقت نسبت به اتفاقاتی که برای یک جانباز افتاده ساخته شده است و رویکردی خبری که نسبت به این واقعه وجود داشته هم نقش مهمی داشته است.
مسعود نجفی راجع به موفقیت فیلم تازهش نسبت به “قیصرچهل سال بعد” گفت: فیلم “قیصر..” نوستالژی دارد که علاقه مندان را ترغیب می کند چهل سال بعد سوژه مورد علاقه اشان را پیگیری کنند ولی “حاج کاظم” هم به سبب حضور پرویز پرستویی و رویکرد فیلم سبب همذات پنداری مخاطب می گردد.
نجفی زمان پرداخت به این مستند را کوتاه خواند وگفت: “حاج کاظم” در عرض ۴ ماه ساخته شد و فیلمبرداری را از اول مهر آغاز کردیم و پایان دی هم به سرانجام رساندیم.

این کارگردان در ادامه دربارهٔ چگونگی فیلم های رسیده به جشنواره گفت: به جز مستند “صندلی ۲۵۷” کار محسن خانجهانی بقیه فیلم ها را ندیده ام اما دربارهٔ این فیلم باید بگویم کار بسیار مشکلی است که بتوانی چهار نماینده را نشان دهی و به نظر من نتیجه رضایت بخش است.

نجفی در آخر گفت: با اینکه فیلم من خارج از بخش مسابقه است اما قطعا مخاطبان خودش را پیدا خواهد کرد که در همین سطح هم برای من قابل قبول است.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.