˝حدیث سعدی˝ با صدای محمد رضا وکیلی منش منتشر می‌شود

۱۳م اسفند ،

آلبوم ˝حدیث سعدی˝ به سرپرستی سیاوش آریامنش و با صدای محمد رضا وکیلی منش به زودی روانه بازار موسیقی می گردد.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، آلبوم ” حدیث سعدی ” به سرپرستی سیاوش آریامنش به زودی منتشر می گردد.

این اثر شامل ۱۰ قطعه در آواز دشتی است و نام قطعات آن پیش درآمد، سازوآواز گوشه درآمد ، چهار مضراب سنتور و تمبک، سازوآواز گوشه سارنج غزل سعدی، تصنیف سوز عشق غزل سعدی، مقدمه عشاق، تصنیف پیوند غزل سعدی، سازو آواز گوشه عشاق، تصنیف دلبر طناز، رنگ است.

همچنین سیاوش آریامنش (سنتور)، امیرحسین رضا (تار)، یعقوب نوروزی (عود)، علیرضا جواهری (رباب)، محمد رضا نوتاش (تاربم)، علیرضا دریایی (کمانچه/ویلن)، علی نجفی (نی)، سیامک بنایی (تنبک)، محمد رضا وکیلی منش (خواننده) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

سیاوش آریامنش در بیستم مهرماه ۱۳۵۵ در شهر اهواز متولد شد.از نوجوانی به هنر والای موسیقی عشق ورزید و ساز سنتوررا به عنوان ساز تخصصی خود بر گزید.

از سال ۱۳۷۰ به محضر استاد فرامرز پایور راه یافت و به تحصیل پرداخت و تا آخرین لحظات از محضر استاد کسب فیض نمود.
در همان سال ها جهت رفع اشکال در دروس آهنگسازی از راهنمایی های استاد حسین دهلوی بهره جست.

در حال حاضر ضمن تدریس موسیقی به ساز سازی می پردازد وبا دست سازه های خویش نوازندگی می کند.آریامنش در اجرای قطعات استاد پایور تسلط خاصی دارد و شیوه مضراب نوازی استاد پایور را به خوبی رعایت می کند.

وی در چارچوب مکتب استاد به آهنگسازی و تنظیم می پردازد و در حفظ مکتب به ایشان وفادارمی باشد.سیاوش آریامنش دو اثر از آثار خود را با عنوان (به یاد استاد فرامرزپایور) و (یادمان استاد فرامرزپایور) منتشر کرده است.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.