˝خاطرات و کابوس‌های ناتمام…˝ پایان یافت/ روایتی متفاوت از زندگی علی رفیعی

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

تصویر برداری مستند ˝خاطرات و کابوس‌های ناتمام…˝ به کارگردانی مرتضی اتابکی که روایتی متفاوت از زندگی هنری دکتر علی رفیعی است پس از سه سال در مراحل پایانی تدوین قرار دارد.

به گزارش هنرآنلاین، این مستند روایت توقف نمایش “خاطرات و کابوس‌های یک جامه دار از زندگی و قتل میرزا تقی خان امیر کبیر” که قرار بود درسال ۱۳۹۰ به روی صحنه بیاید و به طبع آن مراحل شکل گیری نمایش یرما در طول ۲ سال و به صحنه آمدن آن است.

در این مستند همچنین به طور موازی به بررسی آثار تئا‌تر و سینمای علی رفیعی و سالهای جوانی وی در پاریس پرداخته می‌شود.

در این اثر علاوه بر خانوادهٔ دکتر رفیعی هنرمندانی چون: گلاب آدینه، ستاره اسکندری، تورج اصلانی، پانته آ بهرام، پرویز‌پور حسینی، حمید پورآذری، رویا تیموریان، مائده تهماسبی، سیاوش تهمورث، سیما تیرانداز، هانیه توسلی، محمد چرمشیر، مینا خسروانی، گوهر خیراندیش، سهیلا رضوی، امید روحانی، هماروستا، اکبر زنجان‌پور، آیدا سرکیسیان، مریم سعادت، قطب الدین صادقی، سیامک صفری، سیف اله صمدیان، رضا کیانیان، هوشنگ گلمکانی، مهرانه مهین ترابی، حسن معجونی و مهدی هاشمی حضوردارند.

“خاطرات و کابوس‌های ناتمام” هم اکنون توسط هایده صفی یاری در مراحل پایانی تدوین قرار دارد و فیلمبرداری آن در شهرهای تهران، اصفهان و استانبول انجام شده است و تهیه کنندگی آن به عهدهٔ احسان رسول اف می‌باشد.

انتهای پیام/


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.