˝خاطره˝ وحید تاج در بازار موسیقی/ ˝از روزگار رنگ‌آمیز˝ منتشر می‌شود

۲۰فروردین۱۳،

دو آلبوم‌ موسیقی ˝خاطره˝ و ˝از روزگار رنگ آمیز˝ با صدای وحید تاج به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

وحید تاج، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون دو اثر موسیقایی در دست انتشار یافتن دارم که این آثار به زودی روانه بازار موسیقی می گردد.

این خواننده در ادامه افزود: آلبوم “از روزگار رنگ آمیز” به زودی منتشر می گردد که این آلبوم شامل چهار قطعه تصنیف، دو قطعه ساز و آواز و دو قطعه ضربی است، همچنین قطعات آن در دستگاه همایون و آواز اصفهان است.

وی دربارهٔ اعضا و نوازندگان این آلبوم گفت: در این آلبوم سرنا صفاتی (سنتور)، کوروش دانایی (تنبک)، پیمان میرآقاسی (قیچک)، فرشاد صارمی (کمانچه)، مریم رضایی نژادیان (تار)، مریم خدابخش (عود)، مهشید خیرالدین (سازهای کوبه ای) و.. از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند، همچنین من به عنوان خواننده با این گروه همکاری می کنم.

وحید تاج درادامه گفت: آهنگسازی قطعات این اثر به عهده سرنا صفاتی، کوروش دانایی، مریم رضایی دانایی است.

وحید تاج از انتشار یافتن آلبوم دیگری خبر داد و گفت:همچنین آلبوم “خاطره” به زودی از سوی انتشار یافتنات نی داوود روانه بازار موسیقی می گردد.

این خواننده دربارهٔ قطعات این اثر موسیقایی افزود: این اثر موسیقایی شامل ۱۰ قطعه است که  هشت قطعه آن باکلام و دو قطعه  بی کلام است، همچنین دو قطعه این آلبوم در دستگاه شور و دو قطعه دیگر در دستگاه افشاری است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هومن مهدویان آهنگسازی این اثر موسیقایی را بر عهده دارد، دربارهٔ نوازندگان این اثر موسیقایی گفت: در این آلبوم شروین مهاجر (کمانچه)، هومن مهدویان (عود/سه تار)، ذکریا یوسفی (دف)، محسن پوربخت (سنتور)، سحر ابراهیمی (قانون)، مسعود پوربخت (تنبک)، سهیل پیغمبری (کلارینت)و… از نوازندگان این اثر موسیقایی می باشند، همچنین من به عنوان خواننده با این گروه همکاری می کنم.
 

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.