˝دربست،آزادی˝ اوایل آبان کلید می‌خورد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

کارخانی در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

مهرشاد کارخانی کارگردان سینما؛ از فیلمبرداری تازه‌ترین فیلمش ˝دربست، آزادی˝ خبر داد.

مهرشاد کارخانی در گفت‌وگو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ تازه ترین ساخته اش گفت: اواخر سال قبل بود که برای فیلم “دربست،آزادی” از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه ساخت گرفتم و مدت بسیاری به دنبال سرمایه گذار و تهیه کننده برای تولید این فیلم بودم.

کارخانی ادامه داد: تهیه کنندگی فیلم “دربست،آزادی” بر عهده سید محمد قاضی و مجری طرح این پروژه رضا سلامی و موسسه موج نو پگاه است. این فیلم مثل دیگر فیلم هایم مضمونی اجتماعی و خیابانی دارد.

کارگردان فیلم ریسمان باز اضافه کرد: اگر همه چی به خوبی پیش برود و پروژه از نظر مالی تامین شود، اوایل آبان ماه  فیلم را کلید خواهم زد تا اولین اکران این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر باشد.

کارخانی یادآور شد: درحال حاضر درمرحله پیش تولید هستیم و با بازیگران حرفه ای سینما و تئاتر وارد مذاکره شده ام اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ام.

کارخانی همچنین دربارهٔ  زمان نهایی اکران فیلم “اکباتان” گفت: طی صحبت های انجام شده قرار است این فیلم در در اواسط آبان ماه یا اوایل آذر ماه بعد از اکران فیلم عملیات مهدکودک اکران شود.

اکباتان عنوان آخرین ساخته مهرشاد کارخانی است که در سی امین جشنواره فیلم فجر در بخش های جنبی روی پرده رفت. در این فیلم مزدک میر عابدینی،شاهد احمد لو و . . . به ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.