˝دربست؛آزادی˝ آخرهفته به خط پایان می‌رسد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تازه‌ترین فیلم مهرشاد کارخانی آخرین روزهای مراحل فنی را طی می کند و تا پایان هفته تحویل دفتر جشنواره خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینما هنرآنلاین؛ فیلم “دربست آزادی” تازه ترین فیلم مهرشاد کارخانی که در بخش نوع تجریه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر روی پرده خواهد رفت، این روزها در مرحله تصحیح رنگ است و نسخه نهایی این فیلم تا پایان هفته جاری به دفتر جشنواره فیلم فجر ارائه خواهد شد.

مراحل فنی این فیلم تا پایان هفته جاری به اتمام خواهد رسید و این فیلم اولین اکرانش در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد بود.

شنیده ها حاکی از این است که این فیلم به لحاظ مضمون و محتوای یکی از تلخ ترین فیلم های مهرشادکارخانی است و تمی متفاوت نسبت به آثار دیگر این فیلمساز دارد.

قصه این فیلم دربارهٔ انسان هایی است که نمی خواهند تسلیم و سرنوشت شوند و زورشان هم به زندگی نمی رسد و از پس آن بر نمی آیند. “دربست، آزادی “معضل بیکاری و سردر گمی جوانان در جامعه است.

در خلاصه داستان “دربست آزادی” آمده است: دو جوان یک روز تصمیم می‌گیرند برای گرفتن طلب‌شان در شهر راهی شوند…

این فیلم با بازی امید علومی، حسام شجاعی، سحر قریشی، لادن پروین، مانی حیدری، علی ظهوری‌راد، ایمان محمودی و با هنرمندی سروش صحت، رضا ناجی، کرامت رودساز و ذبیح افشار و نیز با حضور شهره قمر ساخته می‌شود.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان : مهرشادکارخانی، تهیه‌کننده : سید محمد قاضی، مجری طرح و سرمایه‌گذار: رضا سلامی، نویسنده: مهرشادکارخانی با همکاری مجید رحیمیان، مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، صدا بردار: اسحاق خانزادی، موسیقی: ستار اورکی، تدوین: فرامرزهوتهم، دستیار اول کارگردان: علی صفی‌خانی، برنامه‌ریز: روناک رنجی، طراح صحنه و لباس: علی ابراهیمی، چهره‌پردازی: نیلوفر گوهردوست و پیام عبدی، دستیاراول فیلمبردار: اکبر دهقان، گروه فیلمبرداری: مهیار پناهی وعلیرضا عرب، دستیار صدا: مهران بهروزی‌نیا، دستیار صحنه و لباس: مریم محمدپور، عکاس: مریم جوادی، منشی صحنه: فروغ غیاثوند، جانشین تولید: دانیال امینی و دستیارتولید: رضا عسکری.

“دربست آزادی” محصول موسسه فیلمسازی موج نوپگاه است.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.