˝دردرسرهای شیرین˝ در ایستگاه آخر فیلمبرداری

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تهیه کننده فیلم ˝دردسرهای شیرین˝ از ضبط سکانس های نهایی این فیلم خبر داد.

محمد علی حسین نژاد تهیه کننده فیلم “دردسرهای شیرین” در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین دربارهٔ آخرین وضعیت تازه ترین فیلم کمال تبریزی گفت: اکثر سکانس های اصلی مربوط به فیلم گرفته شده و می توان گفت سکانس های نهایی فیلمبرداری این فیلم باقی مانده است.

او ادامه داد: به زودی این سکانس ها هم در شهر های کرمان و تهران فیلمبرداری خواهد شد و فیلم به مرحله تدوین خواهد رسید.

حسین نژاد عنوان کرد: در تمام طول مراحل فیلمبرداری در شهرکرمان شاهد همکاری ویژه مردم این شهر در روند ساخت این فیلم بودیم و این عزیزان نهایت همدلی و همکاری را داشتند.

“دردسرهای شیرین” یک طنز رمانتیک است که در آن شیرین (شخصیت اول زن فیلم) ماجرای آشنایی خود و خانواده‌اش با کسی که قرار است به خواستگاری او بیاید را برای مخاطب روایت می‌کند.

تمام لوکیشن‌های فیلم  در شهر و استان کرمان انتخاب  و سعی شده در کنار نقل داستانی جذاب و سرگرم کننده به مقولات و مفاهیمی چون انرژی‌های پاک، تعامل سازنده و سالمِ انسان با طبیعت و محیط زیست و مصرف بهتر منابع طبیعی اشاره شود.

بازیگران: شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، پریوش نظریه، عیسی یوسفی‌پور، نازنین فراهانی، مهدی بجستانی.

عوامل اصلی سازنده فیلم “دردسرهای شیرین” عبارت‌اند از: کارگردان : کمال تبریزی، نویسنده فیلمنامه: نغمه ثمینی، برنامه ریز : سید جمال سید حاتمی، دستیار اول کارگردان: علی جودی، مدیر تولید و مجری طرح: جلیل شعبانی، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح صحنه : سارا سمیعی، طراح لباس : مجید لیلاجی، طراح گریم : مجید اسکندری، تهیه کننده : محمد علی حسین نژاد.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.