˝در انتظار بهار˝ روانه بازار موسیقی می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم تازه گروه قمر به سرپرستی نوید دهقان و با خوانندگی سالار عقیلی به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

نوید دهقان، سرپرست گروه قمر و نوازنده کمانچه در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار یافتن یک اثر موسیقایی هستیم که این اثر در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی روانه بازار موسیقی می گردد.

سرپرست گروه قمر خاطرنشان کرد: خوانندگی این اثر موسیقایی به عهده سالار عقیلی است و گروه قمر در این اثر با نوای سازهایشان با این خواننده همکاری می کنند.

این نوازنده با اشاره به اینکه عنوان این اثر موسیقایی “در انتظار بهار” است، تاکید کرد: این اثر موسیقایی در آواز بیات ترک است و نام بعضی از قطعات آن بهار آمد، نوروز، ساز و آواز و… است. همچنین اشعار این آلبوم از سایه، حافظ و …. است.

دهقان دربارهٔ اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این آلبوم شهریار نظری (دف)، شاهین صفایی (بم تار)، امین گلستانی (عود)، بهزاد رواقی (تار)، علیرضا گرانفر (سنتور)، نسیم اربابی (کمانچه)، نیلوفر شهبازی (کمانچه آلتو)، مهزاد خردمند (کمانچه آلتو)، حسین محمد حسینی (نی)، فرهاد صفری (تنبک) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند. همچنین من به عنوان سرپرست و نوازنده کمانچه با این گروه همکاری می کنم.

نوید دهقان در پایان افزود: همچنین در حال تمرین با اعضای گروه قمر برای برگزاری کنسرت هستیم که به زودی خبرها دقیق این کنسرت ها انعکاس می یابد.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.