˝در انتظار صبح˝ به نوروز رسید/ فیلمی اجتماعی با لایه‌های طنز

فیلم ˝در انتظار صبح˝ به کارگردانی رحیم نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی از شبکه دوم پخش می‌شود.

به گزارش هنر آنلاین فیلم “در انتظار صبح” به کارگردانی رحیم نوروزی برای پخش در ایام نوروز از شبکه دوم سیما آماده نمایش شد .
تدوین این فیلم توسط امین عابدی انجام شده است و کار یک اثر اجتماعی با تم طنز است و به بررسی بخشی از مسائل جامعه می پردازد و میر طاهر مظلومی، مهرداد ضیایی، شیوا ابراهیمی، نقی سیف‌جمالی، رضا جهانی و جواد شیداﺋﻴﺎن در این فیلم بازی دارند .
داستان این فیلم تلویزیونی با قلم بهنام علیزاده دربارهٔ دو زندانی به نام رستم و منصور است که هر دو برای رهایی از حبس به پول نیاز دارند؛ همین مسئله کافی است تا سرنوشت آن‌ها به هم گره بخورد.

موسیقی این فیلم را آرمان موسی پور ساخته است، عباس عسگری تصویربرداری آن را انجام داده و رضا کنشلو هم صدابرداری آن را بر عهده داشته است.

سید رحیم حسینی پیش از این فیلم سینمایی ” پیکنیک در میدان جنگ ” با بازی علی صادقی را در ژانر دفاع مقدس با مضمون طنز ساخته بود که در جشنواره فیلم فجر هم مورد توجه قرار گرفته بود .

از دیگر عوامل این فیلم که به سفارش گروه فیلم شبکه دو سیما تهیه شده می‌توان به: مجری طرح: ذوالفقار قاسمی قزلچه ،‌ مدیر تصویربرداری: عباس عسگری ، طراح گریم :فریور معیری ، طراح صحنه و لباس: محسن غلامی گرگانی ، مدیر تولید: سید حسین یعقوبی ، دستیار و برنامه ریز: سعید سعید پور و عکاس: حسن شجاعی اشاره کرد.


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.