˝در انتظار گونی˝ برای اجرا در خانه نمایش مناسب‌تر بود

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

کارگردان نمایش ˝در انتظار گونی˝ از اجرای این اثر نمایشی در خانه نمایش از ۲۹ مرداد خبر داد.

کاوه مهدوی در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرد: از سه شنبه ۲۹ مرداد نمایش “در انتظار گونی” که پارویی از “در انتظار گودو” است.

مهدوی بیان کرد: سه اثر را برای اجرای عموم در نظر داشتیم، نمایش “حساب پرداخت نمیشه” که برگزیده جشنواره دانشگاهی بود که تا به این لحظه جوابی از سوی مجموعه تئاتر شهر دریافت نکردیم، ˝نقد و بررسی فحش و کتک با نگاهی به اینجا تا اونجا˝ که سال قبل در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد اما به اجرای عمومی نرسید بنابراین این نمایش را در خانه نمایش به روی صحنه می‎بریم.

وی ادامه داد: فضای سالن خانه نمایش برای دو نمایش ذکر شده مناسب نبود و با توجه به اینکه “در انتظار گونی” اثری دانشگاهی است و به پیشنهاد خانم مریم معترف مدیر اداره تئاتر نمایشی متناسب برای این مکان را آماده و تمرین‌های نمایش را آغاز کردیم.

این کارگردان تئاتر گفت: این نمایش تلفیقی از نمایش ایرانی و “در انتظار گودو” است و کاملا نمایش ایرانی نیست بلکه از المان‌های نمایش ایرانی از جمله دو کاراکتر سیاه و پهلوان در اثر استفاده شده است.

مهدوی عنوان کرد: اجرای شب اول ما به سه فرد از اعضای گروه محمد بهرامی، امیر شاهنده و ابوالفضل فیاضی تقدیم می‌شود و عواید این اجرا نیز به خیریه کودکان دیابتی تعلق می‌گیرد.

در این اثر فرامرز قلیچ خانی، معصومه شیخ زاده، سعید رحیمی، جعفر کرمانی، عرفان پور محمدی و علیرضا مهران ایفای نقش می‎کنند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.