˝دکتر نون زنش را بیش‌تر از مصدق دوست دارد˝ نقد می‌شود

˝دکتر نون زنش را بیش‌تر از مصدق دوست دارد˝ اثر شهرام رحیمیان با حضور حسین پاینده شنبه، ۲۹ مهر، ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران نقد می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، داستان این کتاب درباره دکتر نون، یکی از سیاستمداران باسواد کابینه مصدق، است که پس از سقوط او به زندان می‌افتد و تحت شکنجه از او می‌خواهند تا علیه مصدق سخنرانی کند، اما او راضی نمی‌شود تا این‌که به او می‌گویند در حال شکنجه همسرش هستند و او عقب‌نشینی می‌کند. اما بعد از آزادی احساس خشم و شرم از خیانتکاری در او اوج می‌گیرد، به یاد قولش به دکتر مصدق می‌افتد و خودش و همسرش را عذاب می‌دهد .

شهرام رحیمیان متولد سال ۱۳۳۸ در تهران، تاکنون دو کتاب “دکتر نون زنش را بیش‌تر از مصدق دوست دارد” و “مردی در حاشیه” را منتشر کرده است.

باشگاه کتاب تهران عنوان برنامه‌ای است که از سوی فرهنگسرای ارسباران، در سه بخش “اتاق شعر”، “بازخوانی رمان‌های شاخص ادبیات معاصرایران” و “جریان‌های ادبی هنری” به بررسی، نقد و کتاب‌خوانی آثار ادبی با حضور دوستداران ادبیات می‌پردازد.

این نشست بیست و پنجمین نشست باشگاه کتاب تهران و هفتمین برنامه بازخوانی رمان‌های شاخص ادبیات معاصر ایران است که در فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا برگزار می‌شود.


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.