˝راز اختران˝ در مرکز گسترش نمایش داده می‌شود

مستند ˝راز اختران˝ با موضوع رصدخانه مراغه در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری هنر، فیلم کوتاه “کــــورسو” ساخته امید عبداللهی عصر فردا (یکشنبه ۶ اسفندماه)، در سالن سینما حقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی روی پرده رفته و پس از آن نمایش افتتاحیه مستند “راز اختران” به کارگردانی مسعود سفلایی برگزار خواهد شد.

فیلم کوتاه داستانی “کورسو” به تازگی نشان ویژه جشنواره کلرمون فران فرانسه (معتبرترین جشنواره فیلم کوتاه دنیا) را به دست آورده است و “راز اختران” هم مستندی پژوهشی دربارهٔ رصدخانه مراغه است.

برپایه این گزارش، پس از نمایش این فیلم‌ها نیز جلسه نقد و بررسی آنها با حضور کارگردانان، شهنام صفاجو (مجری- کارشناس)، مازیار فکری ارشاد (منتقد سینما) و بعضی دیگر از عوامل فیلم‌ها، نمایندگان رسانه‌های گروهی و علاقه‌مندان سینما برگزار خواهد شد.

شـرکت در این برنامه، برای عمــوم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶:۳۰ عصر یکشنبه (۶ اسفند ۹۱) به سالن سینما حقیقت واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، برنامه جاری نمایشی و تحلیلی سالن سینما حقیقت مرکز، طی روزهای یکشنبه و چهارشنبه اسفند ماه برپا خواهد شد.

پایان پیام//


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.