˝راسل کرو˝ و ˝بردلی کوپر˝ نامزد‌های بازی در نقش اصلی فیلم تازه ˝کامرون کرو˝

۲۲ آبان ،

˝کامرون کرو˝، کارگردان دارنده اسکار بین ˝راسل کرو˝ و ˝بردلی کوپر˝ یکی را به عنوان بازیگر اصلی تازه‌ترین فیلم سینما‌یی‌اش انتخاب می‌کند.

به گزارش تفسیری سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، “کامرون کرو” مدت‌هاست فیلمنامه این فیلم را نوشته و مردد بودن او برای انتخاب بازیگر اصلی مرد فیلمنامه‌اش، اصلی‌ترین سبب تاخیر کلید خوردن این پروژه سینمایی است.

بنابر این گزارش تفسیری، “اما استون” یکی دیگر از بازیگران اصلی این فیلم کمدی رمانتیک و ماجراجویانه که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده می‌باشد.

به نوشته تلگراف، داستان فیلم درباره یک مرد ارتشی و نظامی آمریکایی است که مدت‌هاست به عنوان مشاور در ارتش خدمت می‌کند و تخصص ویژه‌ای در امر شناخت سلاح‌ها دارد. بعد از معرفی این مرد در فیلم، او باید راهی ماموریتی در هاوایی شود تا در امر افتتاحیه یک ماهواره فوق‌پیشرفته جاسوسی که وظیفه دارد پاسخی به یک حرکت نظامی چین باشد شرکت کند و در آن محل حضور داشته باشد. اما او در هاوایی به یک تحول روحی و روانی رسیده و به بازنگری گذشته نظامی و زندگی شخصی‌اش می‌پردازد و پس از کشف دوباره خود، تصمیم می‌گیرد با نظامی‌گری دولتی آمریکا مقابله کند.

گفتنی است، بر اساس خبرها شنیده شده به سبب همکاری همزمان “راسل کرو” در این روزها با چند پروژه دیگر در هالیوود، احتمال انتخاب “بردلی کوپر” بیشتر است.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.