˝رزیدنت اویل˝ در ایستگاه ششم متوقف می‌شود

۱۶م اسفند ،

با نویسندگی و کارگردانی پائول وی.اس اندرسون

پائول وی.اس اندرسون، نویسنده و کارگردان شناخته شده هالیوود که پیش از این فیلم‌هایی همچون ˝رالی مرگ˝، ˝زندگی یا مرگ˝، ˝جسم شناور˝ و قسمت‌های قبلی ˝رزیدنت اویل˝ را روانه پرده‌های سینما کرده، قصد دارد به زودی ششمین قسمت فیلم اکشن و دلهره‌آور ˝رزیدنت اویل˝ را جلوی دوربین می‌برد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، اندرسون که این روزها در حال ساخت فیلم “شهر پمپی” (Pompeii) است، قصد دارد سه‌گانه‌ای با عنوان “بعد از زندگی” را کلید بزند و به همین خاطر قسمت “رزیدنت اویل”، آخرین قسمت از این سری فیلم‌های پرطرفدار خواهد بود.

بنابر این گزارش، هنوز دربارهٔ داستان و همچنین چگونگی به پایان رسیدن داستان‌های “رزیدنت اویل” هیچ خبری منتشر نشده، ولی با توجه به زمان اکران این فیلم که از سوی تولیدکنندگان آن مشخص شده، فیلمبرداری ششمین قسمت “رزیدنت اویل” اواخر ماه آوریل ۲۰۲۴ آغاز و آلمان، استرالیا و کانادا محل لوکیشن‌های این فیلم می باشند.

کمپانی‌های کنستانتین فیلم اینترنشنال، داویس فیلمز و کنستانتین فیلم پروداکشنز تهیه‌ و تولید ششمین قسمت فیلم “رزیدنت اویل” را برعهده دارند.

به نوشته پایگاه خبری سینما بلند (Cinema blend)، اولین قسمت از سری فیلم‌های “رزیدنت اویل” در سال ۲۰۰۲ میلادی اکران و پنجمین قسمت آن نیز با نام “Resident Evil: Retribution” و ۲۲۱ میلیون دلار فروش اکران شد.

ششمین قسمت این فیلم اکشن و دلهره‌آور قرار است روز ۱۴ ماه سپتامبر۲۰۲۴ میلادی (۲۴ شهریور ماه) در سینماهای سراسر جهان اکران شود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. xerox:

    سلام دوستان عزیز درسته که این قت پایانی رزیدنت اویل هست اما شاید مانند سپایدر من تمام بازیگران و کارگردان رو عوض کنند و با موضوعی نو همانند قسمت اول آن شروع کنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.