˝رستگاری˝ جیسون استتهام در ابتدای تابستان ۲۰۲۴

۲۱خردادماه،

جیسون استتهام، بازیگر شناخته شده، مطرح و پرطرفدار هالیوود، که این روزها فیلم ˝سریع و خشمگین۶˝ را روی پرده سینماهای جهان دارد، روز ۲۸ ماه جون ۲۰۲۴ (۷ تیرماه) با فیلم اکشن ˝رستگاری˝ ساخته استیون نایت برای دومین بار در سال جاری میلادی روی پرده‌ سینماهای جهان نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه رستگاری را خود استیون نایت به رشته تحریر درآورده و داستان آن داستان فیلم در مورد مردی بی‌خانمان است که عضو سابق نیروهای ویژه بوده و با توجه به حوادثی که برایش رخ داده تصمیم بر تغییر شخصیت خود گرفته است. این با بازی جیسون استتهام در دنیای مجرمین لندنی به دنبال این شانس است تا خود را به جای فرد دیگری جا بزند و پس از آن به فردی انتقامجو تبدیل شود.

استیون نایت که هم اکنون درگیر چهار پروژه سینمایی به طور همزمان است، صحنه‌های تازهترین ساخته خود را با تهیه‌کنندگی کمپانی‌های لیون استیج، آی.ام گلوبال و شوباکس فیلمز در شهر لندن و استودیو lane 3Mills فیلمبرداری کرده است.

رستگاری دومین فیلم با بازی جیسون استتهام است که امسال روی پرده می‌رود. او که این روزها فیلم پر فروش “سریع و خشمگین۶” را روی پرده دارد، پس از “رستگاری” دو فیلم “Homefront” و “گرما” را آماده اکران دارد.

به نوشته اسکرین مووی، جیسون استتهام، ویکی مک‌کلور، لی اتکوئدکو، ایان پیئر، سیوبان هولت، آگاتا بوژک، اندرو کرایفورد، دیوید بردلی، گر رایان، آنتونی موریس، لی نیکلاس هریس و اندرو الیس بازیگران فیلم اکشن “رستگاری” می باشند.

استتهام تاکنون در بیش از ۳۵ فیلم بلند سینمایی ایفای نقش کرده که فیلم‌های “پارکر”، “کرنک”، “شغل ایتالیایی”، “بی‌مصرف‌ها۲″، “۱۳”، “تراسپورتر۳″، “پلنگ صورتی”، “به نام پادشاه”، “جنگ”، “مکانیک” و “مسابقه مرگ” از جمله آثار معروف این بازیگر سرشناس سینما می باشند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.