˝زیباتر از زندگی˝ بهترین فیلم من است

انسیه شاه حسینی در گفت و گو با هنرآنلاین

انسیه شاه حسینی امسال با فیلم ˝زیباتر از زندگی˝ با مضمون دفاع مقدس در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. این فیلم چهارمین فیلم شاه حسینی بعدا ز فیلم های : ˝غروب شد بیا˝ و ˝شب به خیر فرمانده˝ و ˝پنالتی˝ است

انسیه شاه حسینی در گفت و گو با خبرنگار هنرانلاین در خصوص استفاده از حامد کمیلی برای ایفای نقش شهید علم الهدی گفت : حامد کمیلی بازیگر توانا و مسلطی است و از کار کردن با این بازیگر راضی هستم. و فکر می کنم بهترین گزینه برای ایفای نقش این شهید برگوار بوده است.

شاه حسینی عنوان کرد : برای فیلم “زیباتر از زندگی” تحقیقات میدانی بسیاری را انجام دادم و از سه سال قبل درگیر تحقیقات این پروژه بودم. تمام فیلم های مستندی که راجع به شهید علم الهدی موجود بوده است را باز بینی کردم و با خانواده ایشان از نزدیک دیدار کردم تا به بتوانم روایت کننده صادقی باشم و به اصل متن وفادار باشم. برای این فیلم سراغ بعضی از هم رزمان شهید علم الهدی از جمله آقای محسن رضایی رفتم تا بتوانم از خاطرات ایشان نیز استفاده کنم.

شاه حسینی اضافه کرد : از بیانات و رهنمودهایی مقام معظم رهبری استفاده کردم چون ایشان در عملیاتی که شهید علم الهدی بودند تشریف داشتند و ایشان را از نزدیک می شناختند.

شاه حسینی گفت : تا اینجا این فیلم یکی از بهترین فیلم هایماست و سه سال از زندگی ام را برای این فیلم گذاشتم.

انسیه شاه حسینی در خصوص جشنواره فیلم فجر امسال گفت : من مدت ها از فضای سینما به دور بودم ، در جریان خبرهای سینمایی نبودم و هیچی فیلم را ندیدم و از کیفیت آثار در جشنواره امسال بی خبر هستم.

پایان پیام//
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.