˝ساطور کشتار˝ رودریگز در دستان ستاره‌های هالیوود

فروردین ۱۴۰۳

خالق ˝روزی روزگاری در مکزیک˝ و ˝شهر گناه˝ پاییز امسال، تریلر جنایی و اکشن ˝ساطور کشتار˝ را با نقش‌آفرینی جمعی از ستاره‌های هالیوود روانه پرده نقره‌ای می‌کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، رابرت رودریگز، فیلمساز شناخته شده و مطرح سینما و خالق فیلم‌های مطرحی همچون “روزی روزگاری در مکزیک”، “شهر گناه”، “سیاره وحشت” و “جاسوس کودکان” پاییز امسال تریلر جنایی و اکشن “ساطور کشتار” را که بر اساس فیلمنامه‌ای که خودش به همراه کلی وارد نوشته، روانه پرده‌های سینماهای جهان می‌کند.

کمپانی‌های آلدامیسا انترتیمنت، ۱۸۲۱ پیکچرز و کوئیک دراو پروداکشنز تهیه و تولید تازهترین فیلم رابرت رودریگز را که چندین چهره مطرح سینمایی ایفای نقش می‌کنند و تصاویر آن در شهرهای آستین و تگزاس فیلمبرداری شده را برعهده داشتند و داستان آن دربارهٔ یک عملیات ویژه ارتش ایالت متحده با یکی از گنگسترهای خطرناک مکزیکی است که به یک سلاح بسیار کشنده و خطرناک دسترسی پیدا کرده است. این سلاح به قدری کشنده و خطرناک است که استفاده از آن می‌تواند تعادل قدرت در دنیا را بهم بزند.

در اکشن جنایی “ساطور کشتار” بازیگران مطرحی همچون؛ جسیکا آلبا، مل گیبسون، لیدی گاگا، دنی تریجو، چارلی شین، میشلیه رودریگز، سوفیا ورگارار، ونسا هاگنز، الکسا وگا، کوبا گودینگ، ادوارد جیمز اولموس، ویلیام سادلر، دمیان بیچر و آنتونیو باندراس ایفای نقش کردند.

بر اساس برنامه اعلام شده تریلر جنایی و اکشن “ساطور کشتار” روز ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۲ مهرماه) در سینماهای سراسر جهان روی پرده می‌رود.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.