˝سفری تا روشنایی˝ آلبوم می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آرشیو خبرموسیقی کد مطلب: ۳۲۹۵۲     

حمید بهروزی‌نیا خبر داد

ارسال به دوست    نسخه چاپی نسخه چاپی   

آلبوم بی‌کلام ˝سفری تا روشنایی˝ تا سه هفته دیگر برای انتشار یافتن آماده می‌شود.

شنبه ۱۲ مرداد ساعت ۱۲:۵۹

حمید بهروزی نیا نوازنده تار و سه تار با اعلام این خبر گفت: آلبوم «سفری تا روشنایی» آلبومی بی کلام است که ساخت آن را از مدتها قبل آغاز کرده ام وبه سبب وسواس و حساسیت هایی که داشته ام مدت زمان بسیاری صرف ساخت آن شده است و تا سه هفته دیگر برای تمامی قطعات برای انتشار یافتن آماده خواهند شد.
وی افزود: آلبوم «سفری تا روشنایی» شامل هشت قطعه است که نوازندگی تار و سه تار آن را شخصا عهده دار هستم.
تعداد قطعات این آلبوم نیز هشت قطعه است که عنوان آنها نیز «ره آغاز»، «شوق ره»، « باکاوران»، «سراب»، «شب و تنهایی»، «صبح امید» «دلتنگی» و «روشنایی» نام دارند.
آهنگساز فرزند ایران در ادامه افزود: نوازنده های این آلبوم را علاوه بر خودم که تار و سه تار آن را نواخته ام، یاسمین شاه حسینی (بربط) و تنبک و سازهای کوبه ای(کامران منتظری) نواخته اند که کلیت خوبی برای آلبوم »سفری تا روشنایی رقم زده اند.
وی با اشاره به اینکه این آلبوم یک آلبوم بی کلام است، گفت: فضاسازی های این آلبوم فضایی متفاوت است و به دور از ذهنیت های کلیشه ای و تکراری است که ازآواز اصفهان آغاز می گردد و در دستگاهد نوا به پایان می رسد. در واقع می توان گفت گردش ملودی در این دو مقام صورت می گیرد.
حمید بهروزی نیا در ادامه صحبتهای خود و درخصوص همکاری مشترک خود با سینا سرلک گفت: همکاری من با سینا سرلک همچنان ادامه خواهد داشت و فعلا منتظر بازگشت وی از آمریکا هستم تا کنسرت مشترکمان را اجرا کنیم. این کنسرت فرزند ایران نام دارد و با گروه لوتوس به آهنگسازی من و خوانندگی سینا است .
گفتنی است گروه سنتی «لوتوس» به آهنگسازی و سرپرستی حمید بهروی نیا و خوانندگی سینا سرلک برای سال تازه برنامه‌های بسیاری را در نظر گرفته که از این میان می‌توان به برگزاری کنسرت‌هایی در تهران و شهرستان‌ها اشاره کرد.

پایان پیام/


Loading...


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.