˝سمفونی ۱۷ ˝ شاهین فرهت به زودی منتشر می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

˝سمفونی ۱۷ ˝ شاهین فرهت که در مراحل نهایی قرار دارد به زودی منتشر می‌شود.

شاهین فرهت، آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار یافتن سمفونی ۱۷هستم که این سمفونی به زودی رونمایی می‌شود. من بلافاصله بعد از رونمایی سمفونی ۱۶، ساخت سمفونی ۱۷ را آغاز کردم و هم‌اکنون به دنبال اسپانسر برای انتشار یافتن آن هستم.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: خوشبختانه سمفونی ۱۶ با استقبال کارشناسان و مخاطبان مواجه شد که این برای من بسیار امیدوار‌کننده است زیرا متوجه شدم مخاطبان هم به این سمفونی‌ها علاقه‌مند می باشند در نتیجه تصمیم گرفتم سمفونی ۱۷ را هم بسازم.

فرهت خاطرنشان کرد: این کار در حقیقت نگاهی کلی به کارهای قبل‌ام است که مورد تایید هرمز فرهت نیز قرار گرفته است و به نوعی نتیجه تمامی کارهایی است که تا به امروز انجام دادم.

شاهین فرهت دربارهٔ سمفونی ۱۷ گفت: این سمفونی در واقع بازتابی از داخلیات من و الهاماتی است که تا به امروز از موسیقی گرفتم و یک سمفونی احساسی و شخصی است که برای وطنم ایران کار کرده‌ام.

فرهت تاکید کرد: همچنین ضبط کنسرتوی ویلون را نیز آغاز کرده‌ام که پیش از این نمونه‌ای از آن را با کنسرتوی کلارینت تجربه کرده بودم. این کنسرتو به زودی به اتمام می‌رسد و خبرها دقیق آن انعکاس می‌یابد.

پایان پیام/۴۶

 

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.