˝سیزده˝ یکی از گزینه های اکران دوم نوروزی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلم ˝سیزده˝ به کارگردانی هومن سیدی یکی از گزینه های جدی اکران دوم نوروزی است.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ فیلم “سیزده” به کارگردانی هومن سیدی که در جشنواره سی و دوم فیلم فجر روی پرده رفت، اردیبهشت ماه سال جاری اکران خود را آغاز خواهد کرد.

پیش از این قرار بود این فیلم به عنوان یکی از فیلم های اکران نوروزی در گروه سینمایی فرهنگ اکران شود که قرار داد این سینما با فیلم “با دیگران” به کارگردانی ناصر زمیری بسته شد و اکران این فیلم به زمان دیگری موکول شد.

“سیزده” در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم حضور داشت و مورد استقبال منتقدین و مخاطبین قرار گرفت این فیلم در اردیبهشت ماه سال جاری اکران خود را آغاز می کند و یکی از گزینه های اصلی اکران دوم نوروزی است.

“سیزده” دومین فیلم بلند هومن سیدی است که نگاه اجتماعی به معضلات زندگی روزمره جوانان دارد. هومن سیدی پیش از “سیزده” کارگردانی فیلم “آفریقا” را بر عهده داشت که در بخش ویدئویی بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و مورد استقبال منتقدین و مخاطبان واقع شد.

در فیلم “سیزده” امیر جعفری، آزاده صمدی، ریما رامین‌فر، امیر تازهی، نوید محمدزاده، یسنا میرطهماسب و ویشکا آسایش با حضور افتخاری مهران احمدی به ایفای نقش‌ پرداخته‌اند.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.