˝شب به خیر کیارستمی˝ به صحنه باز می‌گردد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝ شب به خیر کیارستمی˝ به کارگردانی علی احمدی بار دیگر در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، نمایش محیطی “شب به خیر کیارستمی” نوشته فرهاد نقدعلی و به کارگردانی علی احمدی که بهمن‌ماه سال گذشته در کافه تریای سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه رفت از ۱۰ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

علی احمدی که اولین تجربه کارگردانی‌اش را با اجرای این نمایش پشت سر گذاشته است در این‌باره گفت: پیش از این در سینما فعالیت داشتم و این اولین تجربه تئاتری‌ من است که پدرم در آن بازی می‌کند و در این اجرا بسیار به من کمک کرد. این نمایش دربارهٔ زندگی بازیگران در سینما و تئاتر است و همچنین به شرایط اقتصادی و اجتماعی که در طول دوران کاری خود با آن روبرو هستند اشاره دارد.

او در ادامه افزود :نمایش کاملا بر بستری از رئال اجرا می‌شود و البته لحظات کمیکی هم دارد . از آن‌جا که نمایشی محیطی است دکور خاصی ندارد و توانایی‌های دو بازیگرش در اجرای آن خیلی دخیل است. نخستین بازیگر انتخابی من پدرم خسرو احمدی بود. ولی در نمایش یک خبرنگار زن هم وجود دارد که نقش آن را به ارژنگ امیر فضلی سپردم او هم به متن نمایشنامه و هم فضای سینمایی که ما می‌خواستیم خلق کنیم اشراف داشت و خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش رفت.

“شب به خیر کیارستمی” از ۱۰ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد با بازی ارژنگ امیرفضلی و خسرو احمدی در ساعت ۲۰:۱۵ اجرا می‌شود.

 انتهای پیام/


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.