˝شب بیست و یکم˝استادمحمد روی صحنه می‌رود

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش «شب بیست و یکم» به نویسندگی محمود استادمحمد و کارگردانی محمد راثی در سالن استاد انتظامی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی این نمایش، محمد راثی کارگردان نمایش «شب بیست و یکم» دربارهٔ اجرای این اثر گفت: این اثر را ۷ سال پیش و برای پایان نامه دانشجویی ام یکبار در بوشهر اجرا کردیم. در آن سال با مرحوم «استادمحمد» در مورد متن و نحوه اجرا بسیار صحبت کردیم و او با آغوش باز به یاری ما آمد.

 راثی در ادامه افزود: اعتیاد به عنوان یک معضل بزرگ جامعه امروز ما را فرا گرفته است. متن این نمایش نیز در مورد اعتیاد است و از آنجاییکه در ادبیات نمایشی ایران هیچ متنی در مورد اعتیاد وجود ندارد و تابحال کسی به این خوبی نتوانسته به این معضل بپردازد، تصمیم گرفتم این نمایش را روی صحنه ببرم. از دیگر ویژگی هایی که این نمایشنامه دارد، زبان نمایشنامه نویسی خاص آن، سبک گویش تهران قدیم و استفاده از اصطلاحات و کلمات خاصی است که «استادمحمد» به خوبی از آنها استفاده کرده است.

 در این نمایش میلاد اردوبادی، مهدی جیرودی، آرمان حسینی، رسول حسینی، عماد محمدی، مصطفی انباردار به عنوان بازیگر و غزاله حقیقت خواه «دستیار کارگردان»، نوید سیم بر «طراح صحنه»، اکبر جلیلی و ایمان اصفهانی «دستیاران صحنه»، امید همدانی «موسیقی»، صادق بهاری «نورپرداز»، مجید ارونقی «طراح گرافیک»، اشکان عسکری «گریم»، فاطمه بیغش «طراح لباس» و هادی یزدانی به عنوان «روابط عمومی» همکاری دارند.

 نمایش «شب بیست و یکم» قرار است از دهم آذر در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه برود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.