˝فرشته‌ها . . .˝ اول آذر جلوی دوربین می‌روند/ ˝مهمان داریم˝ در مرحله‌ صداگذاری

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

منوچهر محمدی تهیه کننده فیلم ˝مهمان داریم˝ از پایان صداگذاری این فیلم تا پایان هفته جاری خبر داد.

منوچهر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سینما ممتاز نیوز دربارهٔ آخرین وضعیت فیلم “مهمان داریم” گفت: فیلم محمد مهدی عسگر پور در مرحله صدا گذاری است و تا پایان هفته جاری با پایان صداگذاری  آماده نمایش خواهد شد. علیرضا کهن دیری هم به تازگی کار ساخت موسیقی این فیلم را که اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود به پایان رسانده است.

تهیه کننده فیلم طلا و مس دربارهٔ وضعیت فیلم “فرشته ها با هم می‌آیند” به کارگردانی فرزندش گفت: این روزها در آخرین مراحل پیش تولید این فیلم هستیم و اگر اتفاق خاصی نیفتد اول آذر ماه فیلم را کلید می زنیم. تا کنون حضور جواد عزتی، نازنین بیاتی، بهار ریاحی و رضا ناجی در این فیلم قطعی شده است.

محمدی دربارهٔ حضور این دو فیلم در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: فیلم “مهمان داریم”  با طی شدن مراحل فنی ا قطعا به جشنواره فیلم فجر خواهد رسید. با برنامه ریزی های انجام شده برای فیلمبرداری فیلم “فرشته ها با هم می آیند” هم احتمال حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر دور از ذهن نیست و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این فیلم را به جشنواره برسانیم.

گفتنی است؛ در این فیلم؛ بازیگرانی چون پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی، معصومه قاسمی‌پور، مهدی صادقی و محمد صادقی به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عواملی که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند می توان به تهیه کننده : منوچهر محمدی/ طرح فیلمنامه :منوچهر محمدی/نویسنده و کارگردان : محمد مهدی عسگر پور/ مدیر فیلمبرداری : محمد آ لادپوش/طراح صحنه و لباس : کیوان مقدم/ طراح چهره پردازی : مهردادمیرکیانی /محصول سازمان سینمایی سوره اشاره کرد.

“مهمان داریم” پس از فیلم‌های”حوض نقاشی”،”خسته نباشید”و”تاج محل”دیگر محصول سال ۹۱ حوزه هنری است.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.