˝فرهنگ‌نامه موسیقی کار در ایران˝ منتشر می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کتاب‌های ˝موسیقی رمضان در ایران˝ و ˝آشنایی با موسیقی مناطق و نواحی ایران˝ به تالیف هوشنگ جاوید منتشر می‌شود.

هوشنگ جاوید، پژوهشگر موسیقی در گفت‌و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار یافتن چند کتاب در حوزه موسیقی هستم که این کتاب‌ها به زودی از سوی انتشار یافتنات سوره مهر و حوزه هنری روانه بازار می‌شود.

این پژوهشگر در ادامه بیان کرد: کتاب‌های “موسیقی رمضان در ایران” و “آشنایی با موسیقی مناطق و نواحی ایران” به چاپ دوم رسیده است و قرار است اواسط دی ماه در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

جاوید افزود: همچنین در حال ویرایش کتاب “فرهنگ‌نامه موسیقی کار در ایران” هستم که شامل ۷۰۰ صفحه است و به همایش‌هایی که در سال ۱۳۹۰ و دربارهٔ موسیقی کار برگزار کردم اختصاص دارد.

این پژوهشگر موسیقی در ادامه تاکید کرد: این اثر به موسیقی کار در تمامی استان‌های ایران اختصاص دارد و هدفم این بود که این نوع موسیقی را به گوش همه برسانم زیرا بسیار باارزش و گران‌بها است.

هوشنگ جاوید خاطرنشان کرد: همچنین دو کتاب با عنوان “نگرشی بر موسیقی خراسان شمالی” و “نگاهی دیگر به هنر بخشی‌های خراسان شمالی” در دست انتشار یافتن دارم که این آثار تا پایان سال جاری از سوی حوزه هنری خراسان شمالی منتشر می‌شود.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.