˝متروپل˝ جایگزین ˝معراجی ها˝خواهد شد/ اجرای طرح سینماکارت در آینده ای نزدیک

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلم ˝متروپل˝به کارگردانی مسعود کیمیایی ، جایگزین فیلم ˝معراجی‌ها˝ خواهد شد.

غلامرضا فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص خروجی جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: فیلم “متروپل” به کارگردانی مسعود کیمیایی بعد از فیلم “معراجی‌ها” در گروه سینمایی قدس اکران خواهد شد.

فرجی ادامه اداد: در جلسه امروز مقرر شد که طرح نیم بها شدن بلیط فیلم “معراجی‌ها” تا نیمه اردیبهشت به سبب عدم هماهنگی با شورای صنفی نمایش ملغا شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش یاد آورشد: در جلسه امروز طرح پخش فوتبال در سینماها همزمان با جام جهانی عنوان شد که اجرای این طرح منوط به اخذ مجوز از دستگاه های ذی ربط است. اگر سینمایی بخواهد که بازی فوتبالی را که با اکران فیلم تداخل داشته باشد پخش کند، باید از تهیه کننده فیلم رضایت نامه کتبی بگیرد و به شوراص صنفی نمایش ارائه کند.

فرجی عنوان کرد: اعضای شورای صنفی نمایش در جلسه امروز طرح تابستانی سینماها را تصویب کردند. در این طرح که از اول تابستان اجرا خواهد شد، سینماها در سئانس اول و دوم بلیط نصف قیمت به مخاطبان خود ارائه خواهند کرد.

غلامرضا فرجی گفت: حجت الله ایوبی، رییس سازمان سینمایی در جلسه امروز حاضر شد و ضمن تشکر از اعضای شورای صنفی نمایش به خاطر چینش اکران فیلم های نوروز ۹۳ ، از اجرایی شدن طرح سینما کارت در آینده ای نزدیک خبر داد. در قالب این طرح سینماها به دستگاه کارت خوان تجهیز خواهند شد.
 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.