˝مثلث˝ تئاتری‌ها iبه سوی فجر می‌رود

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

کارگردان نمایش ˝خشت خام خانه˝ با اشاره iبه انجام تمرینات این نمایش در اداره تئاتر گفت: ˝خشت خام خانه˝ را برای اجرا در جشنواره فجر آماده می‌کنم شیرین بینا یکی از بازیگران نمایش است.

زری کریمی در رابطه با اجرای نمایش “خشت خام خانه” در سی‌و یکمین جشنواره تئاتر فجر iبه خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: متن اثر نوشته علی اصغری بوده که سال گذشته جزء سه متن برگزیده بود همچنین امسال در ششمین دوره مسابقات نمایش‌های برتر ادبیات نمایشی ایران جایزه اول را کسب کرد که دراماتورژی آن را آتیلا پسیانی انجام داده است.

وی در رابطه با سبب انتخاب این متن تصریح کرد: وقتی که برای اولین بار متن را خواندم بسیار iبه آن علاقه‌مند شدم و ابتدا iبه سبب خوش ریتم بودن تصمیم iبه نمایشنامه خوانی و سپس اجرای آن گرفتم، این اثر نمایشی رئال است اما در فضایی سورئال اجرا می‌شود.

کریمی در ادامه با اشاره iبه اینکه ۱۵ روز از آغاز تمرینات نمایش در اداره تئاتر می‌گذرد بیان کرد: گروه نمایش “مثلث” که ۸ عضو دارد گروه نمایشی ما است که اکثر نمایش‌های من با این گروه بسته می‌شود در این اثر نمایشی نیز شیرین بینا، کامران تفتی، مهری ال اقا، امیر کربلایی زاده، علی تمدن، الهام شعبانی، بنفشه نجاتی و سعید شریف ایفای نقش می‌کنند، طراحی صحنه و نور نمایش نیز توسط جلال تهرانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.