˝محبت و تنفر˝ ایرانی‌ها برنده فستیوال گیم کانکشن آسیا شد

۰۸خردادماه،

بازی یارانه‌ای ایرانی ˝محبت و تنفر˝ جایزه بهترین بازی فستیوال ˝گیم کانکشن آسیا˝ در سال ۲۰۲۲ را از آن خود کرد.

به گزارش هنرآنلاین، بازی رایانه‌ای “محبت و تنفر” به عنوان یکی از بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده در مرکز رشد انستیتو ملی بازی سازی که با برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت بازرگانی و امور بین‌الملل این بنیاد در فستیوال “گیم کانکشن آسیا” در سال ۲۰۲۲ شرکت کرده بود، عنوان بهترین بازی رایانه‌ای این فستیوال را از آن خود کرد.

بنابر این گزارش، این بازی از نوع پازل پلتفرمر با مضمون اجتماعی بوده و در رقابت با ده‌ها طرح ارایه شده از کشورهای مختلف، به عنوان اثر برگزیده هیات داوران این فستیوال جهت دریافت جایزه ویژه معرفی شد.

فستیوال بین‌المللی “گیم کانکشن” در سه حوزه آمریکا، اروپا و آسیا برگزار می‌شود که کشورهای مطرح در صنعت گیم از سراسر دنیا اقدام به معرفی آثار خود در این اتفاق کردند.

این فستیوال از سال۲۰۰۱ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده و محلی برای گردهمایی حرفه‌ای‌های صنعت بازی‌های رایانه‌ای بوده و هر سال بازیکنان اصلی صنعت گیم سه بار در فستیوال‌های “گیم کانکشن” اروپا، آمریکا، و آسیا گردهم می‌آیند.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تاکنون سابقه حضور در نمایشگاه و فستیوال “گیم کانکشن” سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در فرانسه را داشته و امسال برای اولین بار توانست جایزه بهترین گیم این دوره را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.