˝مردن به وقت شهریور˝ پر فروش خواهد شد/ توزیع نسخه خانگی ˝به خاطر پونه˝ از نیمه اسفند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

بابائیان در گفت و گو با هنرآنلاین؛

داریوش بابائیان تهیه کننده و سرمایه گذار فیلم ˝مردن به وقت شهریور˝ معتقد است که این فیلم اِلمان های لازم را برای جذب مخاطب دارد.

داریوش بابائیان در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص فعالیت های موسسه شکوفا فیلم اظهار کرد: در حال حاضر فیلم “بوی گندم” را در حال اکران داریم و پخش فیلم “مردن به وقت شهریور” به کارگردانی هاتف علیمردانی هم در نوبت اکران است که بخشی از سرمایه گذاری این فیلم هم بر عهده من بوده است.

بابائیان ادامه داد: “مردن به وقت شهریور” یک نگاه اجتماعی معضلات جوانان دارد که در جشنواره فیلم فجر در شهرستان ها از جمله در اصفهان با استقبال گسترده مردم مواجه شد.

این تهیه کننده سینما در خصوص نمایش این فیلم برای اهالی رسانه در برج میلاد گفت: متاسفانه نسخه‌ای که برای منتقدین و اهالی رسانه پخش شد کیفیت مطلوب را نداشت و تاخیری که در پخش این فیلم اتفاق افتاد سبب شد که فیلم آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار نگیرد اما پیش‌بینی”مردن به وقت شهریور” یکی از فیلم‌های پر فروش در سال آینده خواهد بود.

بابائیان همچنین دربارهٔ فروش نسخه خانگی فیلم “به خاطر پونه” به خبرنگار هنرآنلاین گفت: امتیاز این فیلم را به یکی از شرکت‌های پخش وا گذار کردیم و تا نیمه‌های اسفند ماه سال جاری فیلم به خاطر پونه در شبکه ویدئویی کشور توزیع خواهد شد.

مردن به وقت شهریور” داستان سینا است که فقط چند ماه فرصت دارد تا در کنکور قبول شود.

بازیگران: حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، نازنین بیاتی، نوید لایقی مقدم، صبا گرگین‌پور، ترلان پروانه، پروین ملکی، حسام محمودی، مهراد ماکویی، کتایون سالکی، ملیسا ذاکری، ایران مسعودی، ارشیا جم. تهیه کننده: هاتف علیمردانی.

انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.