˝مضحکه گرگ ساختار شکن˝ به سنگلج رسید/یاد بیژن مفید زنده شد

فروردین ۱۴۰۳

نمایش ˝مضحکه گرگ ساختار شکن˝ به کارگردانی شاهین کربلایی طاهر از ۲۷ مرداد در سنگلج به روی صحنه می‌رود.

شاهین کربلایی طاهر در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین عنوان کرد: نمایش “مضحکه گرگ ساختار شکن” را از ۲۷ مرداد در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می‌برم.

کربلایی طاهر با اشاره به اینکه این نمایش اثری کمدی موزیکال است بیان کرد: این نمایش با شیوه بازی‌های نمایش تخت حوضی با استفاده از اسلوب تئاتر غربی اجرا می‌شود.

وی در رابطه با موضوع نمایش گفت: این اثر داستان گرگی را روایت می‌کند که به دنبال هویت اصلی خود است و در این راه کارهای مختلف را انجام می‌دهد و با اشخاص و موقعیت های طنز گونه مواجه می‌شود.

کربلایی طاهر عنوان کرد: این نمایش به شیوه بازی در بازی اجرا می‌شود که اثری موزیکال است و از سبک شهرقصه و اثر زنده یاد بیژن مفید استفاده کردیم و البته با این تفاوت که در نمایش اشعاری با موسیقی همراه می‌شود و موسیقی در این اثر نقشی مهمی در فضاسازی همانند یک بازیگر دارد.

این کارگردان تئاتر گفت: با توجه به شیوه اجرایی نمایش ما مناسب ترین سالن برای اجرای ما سنگلج بود همچنین این تماشاخانه سالنی استاندارد برای اجرای تئاتر است زیرا در ساخت آن تمام موارد که برای سالن تئاتر مد نظر است در نظر گرفته شده است.

در این اثر نمایشی علیرضا ناصحی، جواد پورزند، علی عامل هاشمی، حمید رحیمی و ارسطو خوش رزم ایفای نقش می‌کنند، همچنین مهدی صفاری نژاد، بابک بیگی و پوریا خلج تهرانی دستیاران کارگردان و طهمورث امیری موسیقی می باشند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.