˝من که دا نیستم˝ دو اجرایی می‌شود

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝من که دا نیستم˝ به کارگردانی حسین پارسایی روز جمعه ۱۲ مهر ماه در دو نوبت به صحنه می‌رود و نمایش ˝شایعات˝ به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد برای دانشجویان تسهیلات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین،‌ بلیت نمایش «شایعات» نوشته نیل سایمون و به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد از شنبه تا چهارشنبه هر هفته با تخفیف ۲۵ درصدی به دانشجویان ارائه می‌شود.

در این نمایش احمد ساعتچیان، مجید صالحی، جواد عزتی، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، رویا میرعلمی، فهیمه امن‌زاده و بهرام افشاری از بازیگرانی می باشند که در آن به ایفای نقش می‌پردازند. البته پیش از این هومن برق‌نورد و بهاره رهنما نیز در این اثر حضور داشتند اما به سبب مشغله کاری نتوانستند این گروه را همراهی کنند.

در این اثر رضا گوران به عنوان مشاور کارگردان، منوچهر شجاع طراحی صحنه، گلناز گلشن طراحی لباس و نیما دهقان به عنوان تهیه‌کننده سیفی آزاد را همراهی می‌کنند. سیفی‌آزاد پس از ۱۲ سال نمایش «شایعات» نوشته نیل سایمون را از اوایل مهرماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌برد.

نمایش «شایعات» به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد ساعت ۲۰:۳۰ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

* نمایش «من که دا نیستم» دو اجرایی می‌شود

اجرای نمایش «من که دا نیستم» نوشته مهرداد رایانی مخصوص و به کارگردانی حسین پارسایی به سبب استقبال مخاطبان روز جمعه ۱۲ مهرماه در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ در تالار اندیشه به روی صحنه می رود.

در این نمایش رویا نونهالی، لیندا کیانی،‌ علی سلیمانی، محسن قصابیان، کاوه مهدوی، حسین جمالی و مجید رحمتی نقش‌های اصلی را برعهده دارند. همچنین مرتضی مصطفی‌نژاد مدیر تولید و مجری طرح، سیامک احصایی به عنوان طراح صحنه و مژگان عیوض‌زاده طراح لباس، پژمان عبدی دستیار و برنامه‌ریز، میثم احمدی مسئول جلوه‌های ویژه صوتی و تصویری، نوشین سیفی منشی صحنه، فرهاد خوشه‌بر مدیر صحنه،‌مرتضی هاشم خان‌لو به عنوان گوینده و بازیگر پارسایی را همراهی می‌کنند.

در خلاصه داستان نمایش «من که دا نیستم» آمده: «زینب زمانی» یکی از بازماندگان جنگ تحمیلی در خرمشهر که خاطرات او بارها به چاپ رسیده است و مقاومت و پایداری او زبانزد است، اشیا و اسناد موزه‌ای قابل توجهی دارد. او در تلاش است که در بین حفار‌ی‌ها و ساخت‌ و‌ سازهای عظیم واحدهای تجاری که در خرمشهر در حال وقوع است، یک موزه کوچک جنگ برای ثبت و ضبط خاطرات عظیم جنگ و دسترسی آن به آیندگان احداث کند که ناگهان …

دانشجویان می توانند با ارائه کارت دانشجویی از تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.