˝نازنین˝ بعد از عاشورا و تاسوعا در گروه سینمایی ˝عصر تازه˝ اکران خواهد شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

علیخانی در گفت وگو با هنرآنلاین؛

تهیه‌کننده فیلم ˝نازنین˝ از اکران این فیلم در اواخر آبان ماه سال جاری خبر داد.

عبدالله علیخانی،تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینما ممتاز نیوز دربارهٔ زمان اکران فیلم “نازنین” گفت: فیلم آماده نمایش شده و قرارداد اکران این فیلم در شورای صنفی نمایش به ثبت رسیده است. نازنین بعد از عاشورا و تاسوعا در تاریخ ۲۹ آبان ماه سال جاری در گروه سینمایی عصر تازه روی پرده خواهد رفت.

علیخانی ادامه داد: این فیلم دومین همکاری مهدی گلستانه بعد از فیلم دردسربزرگ با موسسه پویا فیلم است. نازنین تمی اجتماعی با داخل مایه طنز دارد که امیدوارم این فیلم هم همانند آثار دیگر این موسسه مورد استقبال مردم واقع شود.

علیخانی دربارهٔ فعالیت های آینده پویا فیلم گفت: سال قبل مجوز ساخت فیلمی را به کارگردانی حسین فرحبخش گرفته ایم و قرار است این فیلم را در آینده ای نزدیک جلوی دوربین ببریم. تهیه کنندگی این فیلم برعهده من خواهد بود.

“نازنین” عنوان تازه ترین فیلم مهدی گلستانه است که تهیه کنندگی آن بر عهده محمد حسین فرحبخش و عبدالله علیخانی است. پیش از این قرار بود که شبنم عرفی نژاد کارگردانی تازه ترین فیلم محمد حسین فرحبخش را برعهده بگیرد که این اتفاق نیفتاد و کارگردانی این فیلم به مهدی گلستانه سپرده شد.

در این فیلم آتیلا پسیانی، سحر قریشی، امیر حسین آرمان و پژمان بازغی به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.