˝نیلوفر˝ روی پرده سینماتک خانه هنرمندان/ رونمایی ازکتاب مُلاهادی سبزواری

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلم ˝نیلوفر˝ به کارگردانی ˝سابین ژمایل˝ دوشنبه ۹ دی در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید و ازکتاب حاج ملا هادی سبزواری ۸ دی ماه رونمایی می گردد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، هجدهمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران به فیلم “نیلوفر” ساخته “سابین ژمایل” و به تهیه‌کنندگی مشترک “فرشته طائرپور” و “ژان برهات” اختصاص دارد.
نشست نقد و بررسی فیلم “نیلوفر” نیز با حضور “آنتونیا شرکا” منتقد سینما و ارتباط مستقیم با “سابین ژمایل” کارگردان این فیلم از طریق اسکایپ برگزار می‌شود.

در این فیلم که محصول سال ۱۳۸۵ است “شهاب حسینی”، “رویا نونهالی”، “فاطمه معتمدآریا”، “هنگامه قاضیانی”، “صادق صفایی”، “زهرا داوودنژاد”، “نیره فراهانی”، “تورج فرامرزیان” و “امیر آقایی” بازی می‌کنند.

“نیلوفر” داستان یک دختر بچه عراقی است که در سر رویای درس خواندن و پزشک شدن را می‌پروراند. روابط او با اشخاص خانواده‌اش به خصوص عموی چوپانش بستر اتفاقات تازه‌ای می‌شود.

اعضای سینماتک خانه هنرمندان ایران برای حضور در این برنامه می‌توانند دوشنبه ۹ دی ساعت ۱۷ به تالار استاد ناصری خانه هنرمندان ایران مراجعه نمایند.

رونمایی از کتاب حاج ملاهادی سبزواری در خانه هنرمندان ایران

مراسم رونمایی از کتاب “دیوان اسرار اشعار فارسی” حاج ملاهادی سبزواری یکشنبه ۸ دی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، در مراسم رونمایی از کتاب “دیوان اسرار اشعار فارسی” حاج ملاهادی سبزواری که به تصحیح پروفسور “سید حسن امین” رسیده است، استاد “مشفق کاشانی”، استاد “حسین آهی”، دکتر “عباس کی منش” و پروفسور “سید حسن امین” سخنرانی می‌کنند.

در این مراسم همچنین سردیس پروفسور “امین” که توسط “هوشمند وزیری” ساخته شده است، رونمایی می‌شود. در بخش دیگری از این مراسم نیز استاد “احمدوند” به اجرای موسیقی برای حاضران خواهد پرداخت.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند یکشنبه ۸ دی از ساعت ۱۶:۳۰ به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.