˝هزار درنا˝ با شعار صلح در تمام دنیا به روی صحنه می‌رود

۸ م دیماه ،

سرپرست گروه نمایش ˝کودکان دنیا˝: نمایش ˝هزار درنا˝ با شعار صلح در تمام دنیا در تالار هنر از ۱۷ دی ماه به مدت ۳ شب در تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، نمایش “هزار درنا” کاری از گروه تئاتر “کودکان دنیا” با سرپرستی رکسانا مهرافزون است که تمام دست اندرکاران این نمایش از کارگردان تا دراماتورژ کودک می باشند، این نمایش علاوه بر جشنواره تئاتر کودک ونوجوان همدان، جمعه ۵ آبان همزمان با هفته فرهنگی ژاپن در فرهنگسرای ارسباران اجرا شد.

رکسانا مهرافزون در رابطه با اجرای نمایش “هزار درنای کاغذی” به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: نمایش “هزار درنا” بعد از یک سال تمرین با کودکان دوازده و سیزده ساله در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان اجرا شد همه عوامل نمایش کودک می باشند کارگردان این نمایش امیر نقوی ۱۲ ساله و نویسنده آن سارا رمضانی است که او نیز ۱۳ سال دارد.

مهرافزون ادامه داد: این نمایش براساس داستان واقعی دختری به نام ساداکو است که پس از انفجار بمب اتمی هیروشیما مبتلا به سرطان خون می گردد. بر اساس یک افسانه قدیمی در ژاپن با ساختن هزار درنا می توان به آرزوی خود رسید . ساداکو براین اساس آغاز به ساختن درناهای کاغذی می‌کند و….

وی با اشاره به اینکه ۴ سال است این گروه روی بدن و حرکت کار می‌کنند عنوان کرد: مهترین ویژگی این نمایش مشارکت و همکاری بچه‌ها در کاری گروهی است، همه چیز در این نمایش از تمرین تا اجرای نمایش بر عهده بچه‌ها است.

سرپرست گروه نمایش “کودکان دنیا” بیان کرد: این نمایش از ۱۷ دی ماه به مدت سه شب در تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.