˝هیس˝ را برای مردم ساخته‌ام/ آغاز فاز دوم تبلیغات در طول اکران

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

پوران درخشنده در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین عنوان کرد:

پوران درخشنده، کارگردان سینما ایران از آغاز فاز دوم تبلیغات محیطی و شهری فیلم تازه‌اش خبر داد.

پوران درخشنده در گفت و گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ وضعیت اکران “هیس دخترها فریاد نمی زنند” گفت: این فیلم را برای مردم ساخته ام و اگر در اکران عمومی با استقبال مواجه شده و در سه روز اول اکران عمومی به فروش قابل توجه ای رسیده است، یعنی مردم این فیلم را پسندیده اند و با قصه اش ارتباط برقرار کردند.

درخشنده دربارهٔ تبلیغاتی محیطی “هیس دخترها فریاد نمی زنند” در سطح شهر گفت: تبلیغات محیطی این فیلم را از چند روز قبل از اکران در تهران آغاز کردیم و در طول اکران این فیلم برنامه های بهتری برای تبلیغات “هیس دخترها فریاد نمی زنند” را در دستور کار قرار دادیم.

شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان، امیر دژاکام و مهدی ماهانی با حضور امیر آقایی، حضور افتخاری ستاره اسکندری و با معرفی نیما صفایی بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.

“هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند” به بررسی مسائل دختران جوان می‌پردازد و ترس از آبرو را در این دوره سنی آسیب‌شناسی می‌‌کند. مرتضی پورصمدی فیلمبرداری این فیلم سینمایی را برعهده داشته است. تهیه‌کنندگی این پروژه پربازیگر برعهده درخشنده است.

پوران درخشنده پیش از این فیلم‌های سینمایی “خواب‌های دنباله‌دار”، “بچه‌های ابدی”، “رویای خیس”، “شمعی در باد”، “عشق بدون مرز” و … را کارگردانی کرده است.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.